Web Analytics Made Easy - Statcounter

4 نماینده ایران به دیدار پایانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا در قزاقستان راه یافتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا امروز در شهر نورسلطانِ قزاقستان آغاز شد که در وزنِ 48 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی، در 51 سعید اسماعیلی، در 60 دانیال سهرابی و در وزنِ 92 کیلوگرم سعید کریمی زاده با پیروزی مقابل حریفان، به دیدار پایانی راه یافتند و عصر امروز برای کسب نشان طلا به روی تشک می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
 شاهرخ میکائیلی زاده هم در وزن 110 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.   همچنین مهدی احدی و فرید سیرتی مقدم نمایندگان اوزان 45 و 55 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت ها کنار رفتند. پیکارهای رده بندی و فینال، عصر امروز برگزار می شود و نمایندگان ایران در سه وزن دیگر هم فردا به روی تشک می روند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار اظهار داشتند: حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقبا منتشر می‌شود..

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • ناصرپور، بداغی، هدایت و بالی در راه تورنمنت ارمنستان
  • رکوردشکنی فروش طلا در حراج امروز/ ۳۱۹ کیلو طلا فروخته شد
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی