Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید عبدی افتخاری» روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرایط اولیه میزبانی ایران برای جام جهانی اسکی روی چمن جوانان و فینال بزرگسالان این رشته مورد تایید است اما در کنار آن باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود و نسبت به شرایط پیست نیز اقداماتی انجام شود.
وی در توضیح این اقدامات اظهار داشت: با مسئولان استان البرز و مدیریت پیست دیزین هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است و تا اواخر هفته آینده گزارش کامل این اقدامات به فدراسیون جهانی اسکی ارسال خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس فدراسیون اسکی در زمینه اینکه مسیر دیزین یکی از پرتردد ترین مسیرها است گفت: بله در این مسیر باید تدابیر ویژه‌ای در دستور کار قرار گیرد و زمان‌های خاص برای جابجایی ورزشکاران و میهمانان خارجی در نظر گرفته شود.
افتخاری ادامه داد: شیوه میزبانی ما و امکانات پیست دیزین اگر مورد رضایت میهمانان باشد بدون شک در میزبانی و دید جهانی نسبت به ورزش به ویژه اسکی تاثیر دارد. ما به دنبال این هستیم که به بهترین شکل ممکن این مسابقات را برگزار کنیم.
او در پایان افزود: تیم ملی اسکی روی چمن ایران هم اکنون در اردو اردبیل به سر می برد و چند روز آینده به تهران بازخواهد گشت. در اواسط مردادماه نیز تمرینات این تیم در پیست اسکی دیزین برگزار می‌شود.
رقابت‌های جام جهانی اسکی روی چمن جوانان اواخر مردادماه در پیست اسکی دیزین برگزار می‌شود. همچنین در این دوره زمانی ایرانی میزبان فینال رقابت‌های بزرگسالان این رشته است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیست اسکی دیزین ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال مدعیان اسکیت سرعت در مرحله دوم انتخابی تیم ملی

اسکیت‌بازان سرعت در دو بخش آقایان و بانوان روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به مصاف هم می‌روند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مرحله اول مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت انتخابی تیم ملی پسران و دختران کشور به میزبانی استان مرکزی روزهای 30 و 31 فروردین ماه در اراک برگزار و در پایان نفرات اول تا سوم هر رده مشخص شدند.

مرحله دوم انتخابی مسابقات اسکیت سرعت نیز روزهای پنجشنبه (در بخش پسران) و جمعه هفته جاری (در بخش دختران) و به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی برگزار خواهد شد.

این مسابقات در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزاد: سپک‌تاکرای ایران جایگاه ویژه‌ای در سطح بین‌المللی دارد
  • میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت
  • جدال مدعیان اسکیت سرعت در مرحله دوم انتخابی تیم ملی
  • ورزش ایران امن باید به آسیا شناسانده شود/میزبانی مسابقات جهانی
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد