Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دیجیتال ترندز، شب گذشته کاربران فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ از قطعی سرویس و مشکلاتی در آپلود کردن عکس در این شبکه‌های اجتماعی خبر دادند.

در همین راستا وب سایتDown Detector نیز گزارش‌هایی از قطعی سرویس فیس بوک به خصوص در آمریکا و اروپا دریافت کرد. بیش از ٨٠ درصد کاربران از مشکلاتی مربوط به عکس در فیس بوک گله داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر در این شبکه اجتماعی به سختی آپلود می‌شدند یا نمایش داده نمی‌شدند.

برخی دیگر از کاربران نیز گزارش‌هایی درباره قطعی هرکدام از این پلتفرم‌های اجتماعی ثبت کرده بودند.

همچنین به گفته کاربران بزرگترین مشکل اینستاگرام به صفحه اصلی اپلیکیشن مربوط بوده است. در این اپلیکیشن نیز آپلود و مشاهده تصاویر مختل شده بود. کاربران واتس اپ هم از اختلال در ارسال و دریافت پیام گزارش‌هایی ثبت کرده بودند.

در همین راستا فیس بوک در توئیتر خود نوشت: به دلیل مشکلات عذرخواهی می‌کنیم و سعی داریم هرچه سریع‌تر شرایط را به حالت نرمال برگردانیم.

کد خبر 446493

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حسین آبادی گفت: در راستای تحقق عدالت اجتماعی و برقراری مشاوره تخصصی رایگان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سلامت روان جامعه مددجویان می‌توانند از طریق شماره ۱۴۸۰ از مشاوره تخصصی غیرحضوری بهره‌مند شوند.
او ادامه داد: در سال گذشته شش هزار و ۷۵۷ مراجعه کننده حضوری به صورت رایگان در ۲۴ مرکز غیردولتی خدمات تخصصی مشاوره دریافت کردند.
مدیر کل بهزیستی استان اختلافات خانوادگی، اختلال اضطراب، اختلال شخصیت و اختلال در ارتباطات فردی را از مهمترین موضوعات عنوان شده در مشاوره‌های تخصصی عنوان کرد.
حسین آبادی بر لزوم مشاوره‌های قبل از ازدواج تأکید کرد و گفت: در حال حاضر مشاهده می‌شود زوجین در سال‌های پس از شروع زندگی مشترک برای حل مشکلات به مشاور مراجعه می‌کنند و یا به دلیل به تفاهم نرسیدن برای طلاق راهی محاکم قضایی می‌شوند.
در پایان این مراسم از خدمات مددکاران، مشاوران و روانشناسان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید