Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان مشاغل شهری آمل گفت: با بازگشایی مجدد کشتارگاه سنتی در این شهرستان از کشتارهای قاچاق و قیمت‌های افزایش یافته بخاطر حمل و نقل برای کشتار در بابل کاهش می‌یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن مهدوی فر در گفتگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به راه اندازی مجدد کشتارگاه صنعتی آمل اظهار کرد: علیرغم تسریع در پروژه کشتارگاه مدرن و صنعتی،کشتارگاه فعلی دام شهرداری آمل بعد از بازسازی به زودی راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شهر آمل از ظرفیت بالایی در کشتار دام و مصرف گوشت قرمز در استان برخوردار است و به همین منظور شهرداری در صدد احداث کشتارگاه تمام صنعتی و مدرن است که مراحل اخذ مجوز آن در مراحل پایانی قرار دارد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری آمل با اشاره به اینکه با رفع نواقص توسط اتحادیه قصابان این کشتارگاه درحال بازگشایی است، متذکر شد: با آغاز بکار این کشتارگاه از کشتارهای قاچاق و قیمت‌های افزایش یافته بخاطر حمل و نقل برای کشتار در بابل کاهش می‌یابد.

مهدوی فر با اشاره به مشکلات کشتارگاه سنتی گفت: نواقصی از سوی اداره بهداشت و دامپزشکی مطرح شد که با وجود نامه‌های اخطاری که زده شد، پیمانکار نواقص را برطرف نکرد وموجب شد تا سال گذشته توسط دادستان پلمب شود.

وی ادامه داد: نداشتن پیش سردکن، حمل و نقل و جابه جایی غیر اصولی، رعایت نشدن بهداشت فردی سلاخ‌ها ، نبود تصفیه خانه و عدم استاندارد خروجی پساب‌ها و خونابه‌ها که به محیط زیست خطر جدی وارد کرده است.

این مسئول با بیان اینکه همه موارد بهداشتی در خصوص محل کشتار ، نگهداری لاشه و جلوگیری از بوی نامطبوع گذشته برای حفظ آرامش اهالی محل رعایت شده است، خاطر نشان کرد: پیش سردکن ، لاشه سوز و کانال خون گیری از امکانات و تجهیزاتی است که برای  نخستین بار در این کشتارگاه نصب شده تا شهروندان از سلامت گوشت مصرفی اطمینان لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی های ساخت مسکن خبر داد و گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

ابوالفضل شالی بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهری در سطح منطقه یک اظهار کرد: با توجه به فراهم آوردن شرایط توسعه زیرساخت‌های گوناگون شهری در سطح منطقه یک اراک، هم اکنون شاهد افزایش قابل ملاحظه ساخت و ساز در محدوده غربی شهر هستیم که این امر بخش کوچکی از تلاش‌های همکارانم در سطح منطقه است.

وی ادامه داد: در سال گذشته منطقه یک شهرداری اراک با بررسی ۱۶۷ عدد مجوز ساخت مسکن حدود ۱۲۰ هزار متر پروانه ساختمانی جدید صادر کرد که نسبت به دوره‌های قبل و در مقایسه با سایر مناطق شهری بسیار قابل توجه است.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن خبر داد و افزود: به‌دنبال افزایش همکاری‌های این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن که شرایط آن از سال ۱۴۰۲ آغاز شده بود، هم اکنون شاهد صدور مجوزهای مختلف برای ساخت صدها واحد مسکونی جدید هستیم.

شالی‌بگ گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

وی ادامه داد: امید می‌رود طی سال جاری این آمار روز به روز افزایش پیدا کند تا در ارائه خدمات مناسب به شهروندان بتوانیم موفق تر از هر زمانی فعالیت کنیم.

کد خبر 748864

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد