Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرمانده انتظامی استان امروز در پایان آئین قرائت زیارت عاشورا و بعد از حضور در گلزار شهدا در اولین روز کاری همراه با جمعی از معاونین با امام جمعه مرکز استان نیز دیدار کرد.

سردار ناظری در این دیدار گفت: توفیق نصیبمان شد تا بار دیگر در استان خود بتوانم به مردم دیار کریمان خدمت کنم از اینرو با تمام توان عملیاتی کار خود را در ضل توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج ) و در سایه تعامل مردم و مسئولین استان آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این میان ائمه جمعه و جماعات همواره نسبت به وظایف پلیس و نقش نظم و امنیت در جامعه توجه و عنایت خاص داشته اند و با ابلاغ موعظه‌های ارزشمند خود از کرسی مساجد و محافل مذهبی مجموعه انتظامی و خادمان نظم و امنیت را یاری کرده اند.

امام جمعه کرمان نیز با تبریک ولادت حضرت معصومه( س) گفت: ورود یک فرمانده بومی به استان برای تامین نظم و امنیت جای تبریک دارد.

حجت الاسلام علیدادی متدین بودن، تجربه ملی و استانی، شناخت کافی استان، بابرنامه و باانگیزه بودن سردار ناظری را قابل تحسین دانست و گفت: این مهم باعث کیفیت کار در حوزه پلیس استان می‌شود.

انتهای پیام/ی

تجدید میثاق فرمانده انتظامی استان کرمان با همرزمان شهیدش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد

با استقبال رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضایی استان کرمان دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه رییس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده است. 

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ،دیدار با قضات شهر کرمان از برنامه‌های دادستان انتظامی قضات کشور در کرمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد
  • دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران