Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با دستور کار برنامه ریزی گرامیداشت دهه کرامت و هفته حج افزود: هرچه برنامه‌های فرهنگی منسجم‌تر و به دور از موازی کاری برگزار شود تأثیرگذاری بیشتری در جامعه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: موازی کاری در برنامه‌های فرهنگی در سطح کلان کشور به عنوان یک آسیب قلمداد می‌شود و باید این روند تغییر و از آن پرهیز شود

امام جمعه گناوه گفت: در طول دهه کرامت ۳۶ برنامه متنوع پیش بینی شده که با شکوه‌تر از سال‌های قبل اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای فرهنگ عمومی با گرامیداشت هفته حج افزود: حجاج باید از هزینه‌های گزاف به ویژه در زمینه ریخت و پاش در ولیمه دادن پرهیز کنند.

وی افزود: ترس از خرید سوغاتی و دادن ولیمه که هزینه‌های زیادی را بر حجاج وارد می‌کند باعث شده تا آنانی که توانایی دارند از رفتن به سفر معنوی حج پرهیز کنند و این اقدام ترک واجب به شمار می‌آید.

رکنی حسینی گفت: حج کنگره‌ای عظیم است که سالانه با حضور میلیون‌ها مسلمان برگزار می‌شود و باید آنانی که تمکن مالی دارند، حضور یابند.
امام جمعه گناوه تصریح کرد: باید آسیب‌های حج از جمله ریخت و پاش‌های فراوان در ولیمه دادن شناسایی و راهکار ارائه و این روند تغییر و ساماندهی شود.

وی گفت: ستاد نماز جمعه این شهر به منظور برداشتن بار مالی بر حجاج آمادگی برپایی سفره ولیمه آنان را در مصلا دارد تا به یک الگو تبدیل شود.

رکنی حسینی بیان کرد: به منظور کم کردن مخارج و پرهیز از هزینه‌های گزاف حجاج باید رسانه‌ها و فضای مجازی شهرستان راهکار ارائه دهند و مسئولان کاروان‌ها در برگزاری کلاس‌های آموزشی قبل از رفتن به سفر معنوی حج این مهم را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/م

حجاج از ریخت و پاش در ولیمه دادن پرهیز کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند

 ابوطالب شفقت در نشست با رییس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان‌ها به همراه معاونت عمرانی استانداری، حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند در این خصوص اقدام نمایند.

وی افزود: در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری باید هرچه سریعتر وضعیت قانون بودجه و تمامی اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

استاندار لرستان بیان کرد: باتوجه به دستورات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیرمحروم باید مشخص شوند تا برای انجام خدمات و اقدامات در مناطق مختلف برنامه ریزی شود.

شفقت افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به خوبی مطالعه نماید تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و جذب اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی از وزارتخانه مربوطه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • چرا حضور مجدد انسان در ماه سخت است؟
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود