Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید پرورشی‌خرم در جمع روسای ادارات راهداری استان همدان با تأکید بر نصب درست تابلوها و علائم در جاده‌ها، اظهار داشت: جانمایی علائم ایمنی جاده‌ای باید با دقت و حساسیت بالایی انجام شود.

وی بیان داشت: جانمایی درست این علائم علاوه بر هشدار و اطلاع‌رسانی سبب ارتقاء ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: علائم و تابلوهای ایمنی، نقش موثری در افزایش ایمنی راه‌ها و راهنمایی و هدایت کاربران جاده‌ای دارند.

وی بر جانمایی دوربین‌ها در جاده‌ها و قرار دادن آنها در نقاط مناسب تأکید کرد و یادآور شد: جانمایی‌ها باید در اماکنی باشد که کمترین هزینه‌ها را داشته باشد.

پرورشی‌خرم جانمایی مجتمع‌های خدماتی رفاهی را ضروری برشمرد و افزود: باید در این زمینه نیز دقت کافی انجام و پیرو درخواست ارائه شده حتما سایر ضوابط در نظر گرفته شود.

وی در ادامه پل‌های عابر پیاده در سطح جاده‌ها را از روش‌های افزایش سرمایه ملی است، ابراز داشت: در خصوص پل‌ها با توجه به شرایط مناسب تنقیه و لایروبی باید انجام شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: یکی از مسائل مهمی که در ساخت پل‌های عابر پیاده و مجتمع‌های خدماتی رفاهی باید در نظر گرفت، نظارت بر نگهداری آنها است که باید طبق قرارداد جزء دستور کار اصلی شهرستان‌ها قرار بگیرد.

وي همچنین با اشاره به زحمات مقتدرانه این اداره کل در عرصه‌های مختلف، از روسای شهرستان‌ها خواست در سال جاری نسبت به جذب اعتبارات بیشتر برای استان تلاش کرده تا بتوانند در راستای ایمن‌سازی محورهای استان با قدرت و جدیت بالایی وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: پرورشی خرم راهداری تصادفات علائم ایمنی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: انسداد محور بندر امام خمینی(ره)_آبادان رفع و تردد در این محور روان است.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از خوزستان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن تعدادی دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه ترافیک ایجاد شده به در محور، به باند مقابل هدایت شدمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط راهداران و اداره برق، دکل‌های آسیب دیده جمع آوری و محور پس از چند ساعت شب گذشته بازگشایی شد.

جولانژاد بیان کرد: در حال حاضر تردد در محور بندر امام خمینی (ره) _آبادان روان است.

کد خبر 750559

دیگر خبرها

  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • درمان معجزه‌آسای حساسیت فصلی با عطر طبیعی
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد