Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، اسکه شماره سه بندر بوشهر، این روزها میزبان کشتی گراند فری است.

این کشتی قرار است با هدف رونق گردشگری دریایی، به کشوری دیگر سفر  و می‌تواند 1700 مسافر را جابجا کند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت دیده بانی دریایی کشف پیش دوستانه تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناخدا یکم سید شهاب الدین حجازی صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز معلم در دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی نوشهر با اشاره به بند ششم سیاست‌های ابلاغی توسعه دریای محور تأمین و ارتقای سرمایه انسانی و مدیریت متعهد و کارآمد را و ایجاد پشتوانه علمی آموزشی برای توسعه دریا محور و فناوری دریایی از جمله مأموریت‌ها بیان کرد و گفت: چراغ راه دانشی و پژوهشی نداجا نیز فرامین و تدابیر فرماندهی مقام معظم کل قوا, دستورات امیر فرماندهی انتظارات و مطالبات ستادهای بالاتر و غیره است.

وی مطالعات راهبردی و تحقیقات نظری مدیریت دانش نداجا مدیریت دیده‌بان دریایی را از اهم فعالیت‌های پژوهشی بیان کرد و گفت: اشاعه تفکر راهبردی نظریه پردازی در حوزه‌های دفاع فعال سازی اندیشکده‌ها از جمله برنامه‌ها است.

وی با اشاره به رشد دایره نخبگان دانشگاهی ادامه داد: تقویت فرهنگ سازمانی، مدیریت دانش، تبدیل دانش‌ها و تجربیات پنهان، مدیریت دانش و نشریات دانش از اهم فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

ناخدا حجازی از تشکیل مدیریت دیده‌بان دریایی برای کشف پیش دستانه علائم تغییر در حوزه‌های مأموریتی و شناسایی و تحلیل روندهای تأثیرگذار خبر داد.

وی ترسیم راه مرکز مطالعات را از برنامه آینده بیان کرد.

کد خبر 6100035

دیگر خبرها

  • پیام جدید فرمانده کل ارتش چه بود؟
  • اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم رضوی در منطقه گردشگری عباس آباد
  • ترکیه 3 رزمایش بزرگ نظامی برگزار می کند
  • افتتاح آرش مال تحولی بزرگ در خدمات متفاوت و تجربه‌های نوین برای گردشگران
  • مدیریت دیده بانی دریایی کشف پیش دوستانه تشکیل شد
  • خلیج فارس توفانی می‌شود
  • صدور هشدار نارنجی دریایی در هرمزگان/آخر هفته دریا مواج خواهد بود
  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی