Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:47:43 GMT

قطب ویژه امداد رسانی در استان بوشهر راه اندازی شود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۲۸۸۸

قطب ویژه امداد رسانی در استان بوشهر راه اندازی شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ستوده بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی اظهار داشت: جهاد گران هلال احمر در تمامی موقعیت های حساس نشان داده اند که با خدمت رسانی به موقع توانستند التیام درد های آسیب دیدگان باشند.

وی با اشاره به فعالیت های خوب امداد گران در سیل ابتدای سال جاری که دچار آسیب دیدگی برخی از استان های کشور شد، افزود: عملکرد امداد گران هلال احمر در ساعات ابتدایی وقوع سیل موفق بوده و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر در ایام نوروز مقصد بسیاری از مسافران است و امسال نیز شاهد حضور بسیاری از مسافران نوروزی از دیگر شهر ها به استان بوشهر بودیم اما بحرانی و یا حدثه ای در نوروز امسال ثبت نشد.

ستوده به خدمات ویژه هلال احمر استان به مهمانان نوروزی با توجه به وضعیت جوی هوا اشاره کرد و بیان کرد: اقدامات به موقع و صحیح هلال احمر استان بوشهر در نوروز ۹۸ موجب شد هیچ مهمان نوروزی در باران و یا آبگرفتگی دچار مشکل نشود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر به واسطه وجود منابع مهم انرژی و نیروگاه اتمی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جز استان های خاص محسوب می‌شود و باید آمادگی بیشتر و بهتری در زمان حادثه وجود داشته باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: در راستای مقابله با حوادث باید قطب ویژه امدادرسانی در استان بوشهر راه اندازی شود.

ستوده گفت: اکنون خدمات هلال احمر در ۹ منطقه در استان مشخص شده است و باید قطب دهم امدادی نیز برای این استان در نظر گرفته شود.

کد خبر 4657946

منبع: مهر

کلیدواژه: امداد رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فخرایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از ابلاغ تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام (ره) جهت احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور که سهمیه استان بوشهر هزار واحد خواهد بود، خبر داد و افزود: در این تفاهم‌نامه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن روستایی ارزان قیمت با نرخ سود پنج درصد و ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ازای هر واحد مسکونی جهت ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون ۷۷۲ واحد در قالب سه تفاهم‌نامه مشترک با کمیته امداد امام (ره) در حال پیگیری و اجرا است که با ابلاغ این تفاهم‌نامه تعداد هزار و ۷۷۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در سال جاری ساخته خواهد شد و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فخرایی به سایر تفاهم‌نامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با نهادهای حمایتی اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت تأمین مسکن محرومان استان همزمان تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز با سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در حال اجرا دارد که به متقاضیان علاوه بر تسهیلات ساخت مسکن، کمک‌های بلاعوض و مصالح رایگان نیز اعطا می‌گردد

کد خبر 6091989

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد