Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@23:25:48 GMT

تشکیل جلسه کمیسیون عفاف و حجاب در دورود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۳۰۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جلسه کمیسیون عفاف و حجاب با دبیری سرپرست بسیج جامعه زنان شهرستان دورود با حضور مسئول امور بانوان آموزش و پرورش دورود، مسئولین موسسات مردم نهاد و بسیج مساجد، محلات و سایر نهادها در محل سپاه این شهرستان برگزار شد.

 

سارا موسوی سرپرست بسیج جامعه زنان شهرستان دورود در این جلسه با اشاره به اینکه هفته حجاب و عفاف امسال همزمان با دهه کرامت و ولادت گوهر علم و عفاف از 15 تا 21 تیر برگزار می شود، اظهار داشت:حجاب اسلامی نه تنها آزادی زنان را محدود نمی کند بلکه شرکت موثر آنان را در فعالیت های اجتماعی،علمی، فرهنگی، تربیتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را آسان می سازد؛پوشش زنان، پیش از هر چیز به سود آنان است.

 

وی ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر با بیان اینکه برای هفته حجاب و عفاف روزشماری تعیین‌شده که متناسب با آن برنامه‌ها اجرا می‌شود، افزود: شنبه ۱۵ تیر نخستین روز از هفته عفاف و حجاب با عنوان« عفاف و حجاب‌، فریضه الهی،سیره فاطمی(س) »، یکشنبه ۱۶ تیر  روز دوم با عنوان « عفاف و حجاب‌، تجلی فطرت، تاج بندگی»، دوشنبه ۱۷ تیر روز سوم با عنوان « عفاف و حجاب‌، حقوق شهروندی، احترام به قانون»، سه‌شنبه ۱۸ تیر روز چهارم با عنوان « عفاف و حجاب‌، تکریم خویشتن،احترام به آزادی » نام‌گذاری شده است.

 

سرپرست بسیج جامعه زنان شهرستان دورود تصریح کرد:چهارشنبه ۱۹ تیر روز پنجم با عنوان « عفاف و حجاب‌، اخلاق مداری، خانواده سالم»، پنج‌شنبه ۲۰ تیر روز ششم با عنوان « عفاف و حجاب‌، میراث ایرانی، گرایش جهانی» و جمعه ۲۱ تیر روز هفتم با عنوان « عفاف و حجاب‌، امنیت اجتماعی، وصیت شهیدان» نام‌گذاری شده؛حضرت فاطمه (ع) برترین الگوی عفاف و حجاب برای زنان است؛پرچمداران تهاجم فرهنگی غرب علیه دژ مستحکم عفاف،یعنی پوشش اسلامی دختران ما را آماج تبلیغات شوم خود کرده اند.

 

وی عنوان کرد:در این جلسه مقرر شد، برنامه های بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س)، نشست های تخصصی و تجلیل از دختران و بانوان محجبه موفق، راهپیمایی گسترده حجاب و عفاف بانوان، اجرای تئاتر خیابانی، مسابقه کتابخوانی، اهدا گل و پیکسل با طرح من حجاب رادوست دارم،گشایش نمایشگاه عکس و پوستر و ...در هفته عفاف و حجاب در شهرستان دورود برگزار شود.

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احد احدی در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته عقیدتیسیاسی سپاه در شهرستان نمین اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده است بیش از ۷۷ برنامه در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی نمین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش شهید مطهری و آثارمعرفتی و فکری این شهید والامقام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: یکی از ارکان تاثیرگذار پیروزی انقلاب اسلامی شهید مطهری بود که با تاسی از مکتب اهل بیت(ع) و شاگردی معمار انقلاب توانست بر بسیاری از شخصیت های علمی و دانشگاهیان آن زمان که داعیه مکاتب غرب و شرق را داشتند غالب شده و از حریم انقلاب به خوبی دفاع کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه نمین تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی،دیدار با علمای اخلاق، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای محافل انس با قرآن خانوادگی در سپاه زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

احدی نقش معلمان را در تربیت انسان های کامل یادآور شد و بیان کرد: معلمان نقش تربیتی و هدایتی دارند و در کلاس های درس دانش آموزان را با عشق و علاقه تعلیم داده و برای ورود به جامعه آماده کنند.

کد خبر 6094769

دیگر خبرها

  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • قدردانی از معلمان روستای ژان شهرستان دورود+گزارش
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت