Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی وزارت اطلاعات خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها به نقل از وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه " اگر مقام معظم رهبری این اجازه را صادر کنند مذاکره میان ایران و آمریکا انجام خواهد شد" به شدت تکذیب و اعلام کرد: چنین مطلبی به هیچ وجه در سخنرانی شب گذشته وزیر اطلاعات در مسجد جامع قائمشهر بیان نشده است.

اخبار سیاسی_ روابط عمومی وزارت اطلاعات تصریح کرده است: متأسفانه برخی رسانه‌ها با فهم نادرست از سخنرانی وزیر اطلاعات در مراسم یادواره شهید آیت الله قاسمی سوادکوهی از شهدای مازندرانی هفتم تیر و فرزند شهیدش حجت الاسلام محمد صادق قاسمی در مسجد جامع قائمشهر، با تقطیع و جابجایی کلمات، آنچه را که به هیچ وجه در سخنرانی وزیر اطلاعات نبوده، به ایشان منتسب و منعکس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی وزارت اطلاعات افزوده است: وزارت اطلاعات وظیفه خود می‌داند اینگونه موارد را که باعث تشویش اذهان عمومی و دستاویز تبلیغاتی رسانه‌های ضد انقلاب و بیگانه می‌شود از مراجع قانونی پیگیری کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت اطلاعات مقام معظم رهبری ایران و آمریکا مسجد جامع انقلاب ایران و آمریکا رسانه مسجد جامع مقام معظم رهبری وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903113

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی