Web Analytics Made Easy - Statcounter

لمپارد در اولین کنفرانس خبری خود اعلام کرد که این شغل را یک ریسک نمی بیند و به خود ایمان کامل دارد.

طرفداری- فرانک لمپارد در اولین کنفرانس خبری خود شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

ساعاتی پیش بود که باشگاه چلسی اعلام کرد فرانک لمپارد سرمربی فصل آینده این تیم خواهد بود. حالا لمپارد در اولین کنفرانس خبری خود پاسخگوی سوالات خبرنگان بود:

من یک فرد واقع بین هستم

من فکر می کنم هراس کلمه اشتباهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به خوبی آگاه هستم که شغلی در این اندازه به چه معنایی است. من نمی توانم این را مخفی کنم. یک واقع بین هستم. می دانم باشگاه چه چیزهایی از من می خواهد و سعی می کنم آن ها را انجام دهم.

 عدم تجربه

پیش‌بینی می‌کردم که این سوال خیلی زود پرسیده شود! این پرسشی بدیهی است و من آن را درک می‌کنم. فوتبال سرشار از داستان های سرمربیان بی‌تجربه‌ است. برخی به صورت فوق العاده ای خوب کار می‌کنند و برخی نه. همان‌طور که برخی مربیان با تجربه خوب کار می‌کنند و برخی بد. من به طور کامل به خودم ایمان دارم و من فکر می کنم چیزی که حضور من در اینجا را بعد ها توضیح خواهد داد، کار فوق العاده من و چیزی که در آن قرار داده ام خواهد بود.

انتظارات

من سال‌ ها اینجا بازی کرده‌ام و با استانداردهای باشگاه آشنا هستم. باید رقابت‌پذیر باشید و قطعاً متغیرهای زیادی در این انتظارات دخیل هستند. ما از محرومیت نقل و انتقالاتی آگاه هستیم و می‌دانیم لیورپول و من سیتی از باقی تیم ها جلوتر هستند اما هیچ‌وقت نباید از تلاش دست بکشیم.

 ترک دربی کانتی بعد از یک فصل

من فکر می کنم این بسیار مهم است که به این واقعیت اشاره کنیم که من فرصت خوبی را در آنجا طی سال گذشته داشتم و از تمام کسانی که در آنجا از من استقبال می کنند خیلی متشکرم. تصمیم راحتی نبود ولی از زمانی که در آنجا حضور داشتم لذت بردم. دلیل اینکه تصمیم به سرعت گرفته شد چلسی بود. باشگاهی که احتیاجی نیست تمام بعد از ظهر را اینجا بشینم و بگویم چه احساسی در موردش دارم. داشتن این فرصت خیلی بزرگ است.

 رفتن ادن هازارد

به نظر می رسید چیز بسیار مهمی برای ادن بوده است و هواداران و باشگاه به آن احترام خواهند گذاشت. من احساس می کنم او لحظات خوبی را برای باشگاه رقم زده است و ما برای بودن او در اینجا از او تشکر می کنیم. این چیزی نیست که روی آن وقت بگذاریم. او رفته است و برای آرزوی خوبی داریم.

 درخواست زمان بیشتر

آخرین چیزی که به دنبالش می‌روم درخواست چنین لطف هایی است. روش کاری من این‌گونه نیست. البته همه از ارتباط من با باشگاه خبر دارند. همه می دانند احساسات من در این مورد چگونه است. نیازی نیست من یک نام یا یک عنوان به آن بدهم. من عاشق این باشگاه هستم.

رسیدن به شغل رویایی

یک عنوان دوست داشتنی است. نمی خواهم به آن عنوانی بدهم. من عاشق این باشگاه هستم. در دوران بازی خود زیر نظر مربیان بی نظیری بازی کردم. چیزهایی که از آن ها یاد گرفتم که مرا در موقعیت خوبی قرار می دهد و بعد یک سال را در دربی کانتی گذراندم. من به طور کامل به خودم اعتقاد دارم.

 بازگشت او به استمفورد بریج

وقتی بازگشتم غیرقبال باور بود. حالا نمی خواهم روی احساسات وقت تلف کنم. خیلی کارها داریم که انجام دهیم تا آماده شویم ولی بازی اول یک احساس خاص خواهد بود.

پست کانته

بله خوشبختانه می دانم باید کجا بازی کند (با خنده). اینجا حضور ندارم که درمورد چگونگی بازی تیم در فصل آینده صحبت کنم.

جوانان و با تجربه ها

پیشرفت بازیکنان جوانان بسیار مهم خواهد بود و این یکی از اولین کارهایی است که انجام می دهم. من از بازیکنانی که 18 یا 32 سال دارند می خواهم که احساس کنند چلسی متعلق به آن ها است.

 

توموری و مانت

آنها سال پیش برای من فوق العاده و بسیار محوری بودند. آنها مثل بازیکن های دیگر با ذهنیتی خالی به اینجا بر می گردند و قرضی رفتن یا ماندن آن ها به اثبات خودشان در پیش فصل ربط دارد.

هدف فصل 2020-2019

ما باید با قصد بردن فصل را شروع کنیم. اگر من اینجا نشسته باشم و چنین چیزی را نگویم، پس فکر می کنم نباید اینجا بشینم. بازی در لیگ قهرمانان چیزی است که ما را به جلو خواهد برد. من راجع به رتبه لیگ شروع به صحبت کردن نخواهم کرد. در این باره در آخر سال از من سوال بپرسید.

کادرفنی

جودی موریس به عنوان دستیار به من خواهد پیوست. ما رابطه بسیار نزدیکی داریم و او ارتباط خوبی با آکادمی اینجا دارد و او یک مربی بی نظیر است. کریس جونز با من در دربی کانتی بود و در اینجا هم به من خواهد پیوست. جو ادواردز از تیم زیر 23 ساله ها به ما خواهد پیوست و همچنین ادی نیوتن هم با ما در تیم اول همکاری خواهد کرد. این فقط آوردن بازیکنانی که در چلسی بازی می کردند نیست بلکه آوردن کسانی است که باشگاه را حس میکنند و می خواهیم یک کار بی نظیر اینجا انجام دهیم.

ریسک این کار

من آدم ساده ای نیستم. متوجه می شوم که هواداران موفقیت می خواهند. من این را یک ریسک نمی بینم و از سقوط خود نمی ترسم. زمانی که امروز صبح از خواب بلند شدم و دیدم که به صورت رسمی مربی چلسی شدم، حس خوبی به من دست داد. من دروغ نمی گویم. ولی باید به آن احساس غلبه کنم و باید کار را از فردا شروع کنم.

توصیه ای؟

هیچ کس مسیر راحتی را در فوتبال نداشته است. همیشه سوال هایی است که از شما پرسیده شود. من با هیچکدام از مربیان قبلی خود صحبت نکرده ام و همینطور که مشخص است برنامه ای هم برای تماس با آن ها ندارم.

گذشته

من 19 سال پیش به اینجا آمدم و به یاد دارم رادیو روشن بود و مردم در مورد اینکه آیا من 11 میلیون پوند ارزش دارم یا خیر سوال می پرسیدند. من اعتباری برای دوران بازی خود نمی خواهم. یکی از مزیت ها این است که من باشگاه را می شناسم. من می دانم چه چیزی از من نیاز است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است

به گزارش جام جم آنلاین، در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان به میزبانی نارنجی‌پوشان به مصاف هم رفتند که این بازی بسیار هیجان‌انگیز دنبال شد و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده برنده آن بود.

این بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و جذابیت آن بالا رفت. در دقیقه ۸۳ روی ضربه پنالتی‌ای که نصیب مس کرمان شده بود، علی وزیری‌پناه موفق شد دروازه حریف را باز کند. در شرایطی که همگان انتظار سوت پایان و برد مس کرمان را می‌کشیدند، حملات آخر چادرملو به گل ختم شد. در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم ابراهیم رضازاده توانست گل تساوی را بزند و بازی را به ۱۲۰ دقیقه ببرد.

در وقت‌های اضافی دو تیم بسیار محتاط عمل کردند و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده شد. در ضربات پنالتی شاگردان سعید اخباری با نتیجه ۵ بر ۴ بر تیم تحت هدایت اکبر محمدی غلبه کردند و جواز حضور در ۸ تیم برتر را به دست آوردند.

دیگر خبرها

  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • خوردن چهارگل هیج جا خوب نیست و ناراحتم می‌کند
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!