Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جمال عرف عصر پنجشنبه در نشست با تعدادی از نخبگان و نمایندگان گروه‌ها، اصناف و تشکل‌های غیردولتی استان اردبیل افزود: این موفقیت نه یک ادعا بلکه واقعیتی هست که اطلاعات به دست آمده از بررسی‌های دقیق راهبردی نیز آن را تأیید می‌کند و حاصل گفتمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر استقامت و ایستادگی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت آمریکا طی یک سال گذشته با اعمال تحریم‌های گسترده کشورمان را در بالاترین فشارهای ممکن قرار داد، اظهار کرد: هرچند شاهد بعضی کاستی‌ها و نواقص در جامعه هستیم اما بطور قاطع اعلام می‌کنم که راهبرد استقامت و ایستادگی در برابر فشارهای بیگانگان و تکیه بر توانمندی‌های داخلی و تقویت آنها نتیجه مثبت داده است.

او گفت: برخلاف آنچه که عده‌ای از در پیش بودن روزهای سخت می‌گویند یقین دارم که روزهای روشن در انتظار مردم انقلابی و شریف ایران می‌باشد و وضعیت در تمام جوانب بویژه در زمینه اقتصادی روز به روز بهتر خواهد شد.

عرف علت مهم طرح پیشنهادهای مختلف از سوی رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر مذاکره با جمهوری اسلامی ایران را همین بی اثر شدن تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه اقتصادی علیه کشورمان دانست و افزود: سیاستمداران آمریکا تصور می‌کردند که جامعه ایران بر اثر این تحریم‌ها به هم می‌ریزد اما اکنون می‌بینند که وضعیت در همه جای ایران مطلوب بوده و زندگی عادی جریان دارد.

او این موفقیت و استقامت ملت ایران در برابر فشارهای مختلف نظام سلطه جو را یک هنر بزرگ توصیف و اظهار کرد: این راهبرد کنونی ایران در مقابل زورگویان است.

وی افزود: ملت ایران هیچگاه نشستن پای مذاکره در شرایط زور و تحریم‌های ظالمانه را قبول نخواهد کرد و اگر قرار باشد یک روز پای مذاکره بنشینیم بطور یقین باید احترام مردم ایران حفظ و وضعیتی شایسته عظمت و شأن این ملت متمدن فراهم شود.

معاون سیاسی وزیر کشور در قسمت دیگری از سخنانش تشکیل اینگونه نشست‌ها را در آشنایی با مشکلات و کاستی‌های موجود در استان‌ها مفید ارزیابی کرد و ادامه داد: در این نشست جو عمومی نخبگان و نمایندگان صنوف، گروه‌ها و تشکل‌های غیردولتی استان اردبیل ترسیم شد و موضوع‌های بسیار سازنده‌ای مطرح گردید.

عرف، تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی جامعه ایران شنیدن و به عبارتی خوب و با حوصله شنیدن سخنان دیگران است چرا که اغلب مشکلات از خوب نشنیدن‌ها، عدم تبیین درست مسائل و در نهایت ارائه نشدن راه حل های مناسب حاصل می‌شوند.

وی یادآوری کرد: وزارت کشور در اسفند سال ۱۳۹۶ برای رفع این کاستی شیوه نامه منشور گفت و گوی سیاسی را ابلاغ کرد تا به مفید بودن خروجی نشست‌ها بویژه در مسائل سیاسی کمک کند.

او در پایان با اشاره به انتخابات مجلس در سال جاری تاکید کرد: بطور یقین مردم ایران با مشارکت آگاهانه و زیاد در این عرصه مهم سیاسی یک بار دیگر انسجام ملی خودشان را برای جهانیان بویژه برای رئیس جمهور ساختارشکن آمریکا به تماشا خواهند گذاشت.

۶۰۱۹/‏۶۰۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاون وزیر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را به صورت موقت کاهش داده است.

بنابراین، خزانه داری ایالات متحده اجازه معامله نفت، گاز و الوار با بانک‌های روسیه را صادر کرده است.

 این تصمیم موقت است و تا ۱ نوامبر ۲۰۲۴ معتبر است با این حال، احتمال تمدید آن وجود دارد.

کاهش تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه شامل بانک دولتی توسعه و امور اقتصادی خارجی، شرکت سهامی عام اوتکریتی، شرکت سهامی ساوکومبانک، سبربانک روسیه، بانک وی تی بی سهامی عام، آلفابانک، روسبانک سهامی عام، بانک زنیت، بانک سن پترزبورگ و بانک مرکزی فدراسیون روسیه می‌شود.

وزیر انرژی آمریکا اخیرا اعلام کرد دولت جو بایدن احتمال اعمال تحریم علیه کشور‌هایی که نفت روسیه را در بحبوحه جنگ اوکراین می‌خرند، منتفی ندانسته است، ولی درباره تاثیر این اقدام روی بازار‌های نفت دقت دارد.

پس از تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا همراه با انگلیس و کانادا ممنوعیت‌هایی درباره خرید نفت روسیه اعمال کرده اند، ولی واشنگتن تحریم‌های ثانویه علیه کشور‌هایی وضع نکرده است که نفت مسکو را می‌خرند. این مدل تحریم اقدامی است که آمریکا علیه کشور‌هایی که نفت از ایران می‌خرند، اتخاذ کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند