Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

علی علیپور، مهاجم تیم پرسپولیس که گفته می‌شد به‌زودی راهی اروپا خواهد شد تا فوتبالش را در آن‌جا ادامه دهد، روز گذشته با سرخ‌ها به توافق رسید و در این تیم ماندنی شد. ستاره وفادار قرمزها، اکنون هدفی را پیش رویش می‌بیند که نام او را در تاریخ باشگاه پرسپولیس ماندگار خواهد کرد. علیپور تاکنون موفق به زدن 55 گل برای قرمزها شده است و راه زیادی تا تبدیل شدن به سومین گل‌زن برتر تاریخ این باشگاه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرشاد پیوس و علی پروین و صفر ایران‌پاک به ترتیب با زدن 153 و 96 و 74 گل سه گل‌زن برتر تاریخ سرخ‌پوشان به حساب می‌آیند و علیپور فقط با زدن 20 گل، عنوان سومین گل‌زن تاریخ باشگاه پرسپولیس را از آن خود خواهد کرد.


باید منتظر ماند و دید آیا او موفق به این کار خواهد شد یا خیر!

 

منبع: وانا

کلیدواژه: علی علیپور بازیکن پرسپولیس پرسپولیس فرشاد پیوس علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس درحالی موفق شد در یک بازی سخت نساجی را شکست دهد که بیشتر از ۴۰ دقیقه را ۱۰ نفره بازی کرد. سروش رفیعی در همان اوایل نیمه دوم اخراج شد تا پرسپولیس تحت فشار قرار گیرد. پرسپولیس برای سومین هفته متوالی محروم خواهد داشت و شماره ۷ تاثیرگذار این تیم برای بازی مقابل هوادار در اختیار کادرفنی نخواهد بود. طی هفته‌های اخیر بازیکنان زیادی از پرسپولیس به دلیل محرومیت نتوانستند این تیم را همراهی کنند و ستاره‌های این تیم خیلی راحت در بازی‌های اخیر کارت گرفتند.

این درحالی است که فصل قبل و در همین مقطع تعداد زیادی از ستاره‌های پرسپولیس ۳ کارته بودند و در معرض محرومیت قرار داشتند. با این حال به خوبی این نفرات توانستند این موضوع را مدیریت کنند و حتی یک بازیکن از پرسپولیس در بازی‌های حساس پایانی در سال قبل با محرومیت مواجه نشد. به نظر می‌رسد همین موضوع یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های پرسپولیس در این فصل با سال قبل بوده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هری کین: رونالدو بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • انتخاب هری کین: کریستیانو رونالدو بالاتر از مسی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • چرا علی علیپور و شهاب زاهدی در پرسپولیس متفاوت بودند؟
  • فینال ومبلی: خداحافظی باشکوه کاپیتان وفادار!
  • پرسپولیس و استقلال الگوی جذب بازیکنان خارجی می‌شوند
  • فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل
  • پیروانی تبرئه شد
  • صدور حکم سرپرست تیم پرسپولیس | پیروانی تبرئه شد
  • افشین پیروانی تبرئه شد
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد