Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@18:31:31 GMT

خاطره شنیدنی رهبر انقلاب به مناسبت روز دختر

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۴۵۲۵

خاطره شنیدنی رهبر انقلاب به مناسبت روز دختر

باشگاه خبرنگاران جوان: صفحه تاریخ ایران و جهان؛ درس و عبرت، منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب خاطره شنیدنی رهبر انقلاب از کمک دخترشان به بهبودی مجروحیت دست ایشان در جریان ترور سال ۶۰ را منتشر کرده است.

متن این خاطره به شرح زیر است:

دست من، آن اولی که فلج شد، به خاطر حادثه ترور، تا مدتی این دست، اصلاً حرکت نمی‌کرد و ورم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد به‌تدریج دیدم که یک‌کمی از شانه حرکت می‌کند.

در همان اوقات، خدای متعال یک فرزند دختری به ما داد که به من خیلی انس داشت. زیاد سراغ من می‌آمد دفتر ریاست جمهوری، من بغلش می‌گرفتم. یواش‌یواش دیدم با این دست هم می‌توانم بغلش بگیرم.

دکترم یک روز دید که با این دست بغلش گرفته‌ام، خیلی تشویق کرد. گفت این بچه دست تو را خوب می‌کند!
وقتی از روی محبت این بچه را بغل می‌گیری، همین باعث می‌شود سنگینی‌اش را تحمل کنی؛ همین‌طور هم شد. بغل می‌گرفتم، می‌آوردم و می‌بردم. بعد یواش‌یواش این دست قوت پیدا کرد.»

اخبار داغ فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم دانلود قسمت نهم 9 سریال هیولا مهران مدیری مهران مدیری در تدارک ساخت یک برنامه جدید در دبی؟ +عکس پروژه چادری‌هایِ سیگاری برای تخریب محجبه‌ها؟! +عکس برخورد تحقیر آمیز ترامپ با ولیعهد سعودی +فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: خاطره رهبر انقلاب روز دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم حضور یافت و با اهدای گل به کارکنان این فرماندهی حمایت و قدردانی خود را از اقدام پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب اعلام کرد.

وی در این مراسم با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کارکنان فرماندهی انتظامی استان، لباس پلیس را لباس امنیت و آرامش دانست و گفت: حفظ امنیت در ابعاد مختلف در صدر وظایف و مسئولیت‌های نظامی اسلامی است و پلیس یکی از بازوان تأمین این هدف است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم ورود پلیس به موضوع عفاف و حجاب را در راستای حفظ امنیت مردم به ویژه بانوان ارزیابی کرد و گفت: فراجا با توجه به مأموریت ذاتی خود طرح نور عفاف و حجاب را اجرایی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی عفاف و حجاب را مسئولیتی همگانی دانست و با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی مردم از طریق ترویج بی حجابی گفت: یکی از وظایف مهم فرماندهی انتظامی این است که جریان‌های انحرافی و خطرناک این حوزه را با کار هوشمندانه اطلاعاتی و امنیتی، شناسایی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟
  • ببینید | خاطرات شنیدنی رهبر انقلاب از استادِ شهید مرتضی مطهری
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم)
  • (ویدئو) نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور