Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@17:49:29 GMT

پلمب ویلاهای لوکس غیرمجاز در لواسان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۴۸۵۰

پلمب ویلاهای لوکس غیرمجاز در لواسان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مسعود ایلکا اظهار داشت: دستور قضائی تخریب این بناهای غیرمجاز روز گذشته ابلاغ و امروز (پنجشنبه) برای اولین بار اجرایی شد و این طرح با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ۱۵ پرونده دیگر از تخلفات ساختمانی منطقه سبو لواسان در دادگاه در انتظار رأی قاضی است.

رییس جهاد کشاورزی لواسانات افزود: امید است؛ رییس حوزه قضائی بخش رودبار قصران نیز در راستای پیشگیری و مقابله با تخلفات ساختمانی اقدام به ابلاغ این دستور نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۴ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز نظیر بنای ساختمانی، دیوارکشی، فوندانسیون و … تخریب و ۲۲ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

ایلکا در ادامه از تخریب ۵۷۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سطح دو بخش لواسانات و رودبار قصران طی دو سال اخیر خبر داد و تاکید کرد: در میان احکام اجرا شده؛ حدود ۳۰۰ بنای ویلایی با ارزش های میلیاردی وجود داشت و این دستگاه هیچ تبعیضی میان افراد ثروتمند و غنی در اجرای احکام تخریب قائل نیست.

وی اذعان داشت: ۲ اکیپ گشت روزانه در سطح شهرستان در حال گشت زنی هستند و با هر گونه تخلف ساخت و ساز مقابله می کنند.

ایلکا اضافه کرد: پیش از اجرای حکم تخریب چند مرتبه اخطار کتبی به سازندگان داده می شود و به علت تخطی از امر، اقدام به دیوار نویسی نیز می شود.

شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، بخش اعظمی از منطقه سه و شمال و شرق منطقه ۲ تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران دارای ۷ هزار و ۱۰۰ هکتار زمین کشاورزی در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جهاد کشاورزی کشاورزی ساخت و ساز شمیرانات زمین ویلا ویلاسازی لواسان ساخت و ساز غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد