Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:20:49 GMT

خراسات رضوی ۱۶۲۵ واحد اقامتی دارای مجوز دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۵۱۰۷

خراسات رضوی ۱۶۲۵ واحد اقامتی دارای مجوز دارد

یوسف بیدخوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها با ظرفیت ۱۰۲ هزار و ۳۵۴ نفر - شب میزبان مسافران در حوزه اقامت با بهترین خدمات کمی و کیفی هستند.

وی بیان کرد: این تعداد شامل ۲۳۲ هتل، یک متل، ۳۰۹ هتل آپارتمان، ۳۷۵ مهمانپذیر، ۶۵۰ خانه مسافر دارای مجوز و ۵۸ اقامتگاه بومگردی می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در ایام تابستان، استقبال مسافران و زائران از اقامت در واحدهای اقامتی رسمی بیشتر است اما در عین حال در کنار واحدهای اقامتی رسمی در فضاهای آموزشی، مهمانسراهای دولتی، حسینیه‌ها و کمپ‌های شهرداری مشهد نیز امکان اقامت برای مسافران فراهم شده است که با توجه به این میزان، ظرفیت اقامت در استان به حدود ۵۰۰ هزار نفر شب اقامت افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیدخوری افزود: نظارت بر اقامت مسافران و واحدهای اقامتی نیز در ایام تابستان توسط ۱۰۴ بازرس در سطح در استان خراسان رضوی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر بازرسان، تیم‌های نظارت و بازرسی تلفیقی با حضور بازرسانی از اداره کل میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اماکن نیروی انتظامی و حمل و نقل استان نیز از وضعیت خدمات دهی به مسافران و زائران گزارش گیری و کنترل‌های لازم انجام می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: مسافران و زائران می‌توانند شکایات و پیشنهادات خود را به سامانه ۰۹۶۲۹ که سامانه‌ای کشوری است و نیز سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۱۱۰ در استان خراسان رضوی ارسال کنند.

بیدخوری تاکیدکرد: شکایات مسافران در اسرع وقت و بدون فوت وقت بررسی می‌شود.

۷۴۹۶/‏۱۹۲۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی