Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این طرح از سوی امام جمعه شهرکرد بنیان نهاد شده است و به مدت ۲۶ سال است که در تابستان‌ها این طرح میزبان اندیشمندان حوزه‌های معارف اسلامی است که مخاطبان با مسائل روز در زمینه مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی آشنا می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و بنیانگذار طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی گفت: این طرح به مدت ۲۲ شب از سیزدهم تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمد علی نکونام افزود: در این نشست ۹ نفر از اندیشمندان حوزه علوم دینی برای مردم به تبیین جایگاه بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، می‌پردازند.

وی یادآور شد: این برنامه هرشب با سخنرانی‌های عمومی برای مردم ادامه خواهد یافت و در طول روز نیز نشست تخصصی با حضور طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

نکونام تصریح کرد: بازخوانی و بررسی یک حرکت و برنامه مستمر فرهنگی و اعتقادی با عنوان طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی که ربع قرن سابقه اجرایی در کشور دارد و اصل و اساس آن مبارزه با تهاجم فرهنگی است به خوبی یک ضرورت انکارناپذیر را در این عصر آشکار می‌کند.
به گزارش ایرنا، در آئین گشایش این طرح معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسؤولان نیز حضور داشتند.
۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

اختتامیه دومین دوره آموزشی و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان کشور با حضور مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان و معلمان اداره کل اموزش و پرورش و مدارس استعداد‌های درخشان امروز در مجتمع یاوران مهدی جمکران قم برگزار شد.

در این دوره مربیان پرورشی از سراسر کشور به مدت سه روز با سر فصل‌های مهارت‌های پاسخگویی به شبهات در مدارس، طراحی برنامه‌های اردویی دانش آموزان، مدل تربیتی سمپاد و مشاوره آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه این دورا با اشاره به نقش و جایگاه مهم امور تربیتی در مدرسه تصریح کرد: همه ارکان تعلیم و تربیت در مدرسه نقش تربیتی دارند و اداره این فرایند تربیتی در مدرسه به عنوان تنظیم گر فعالیت‌های پرورشی برعهده مدیر آموزشگاه است.

وی گفت: باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در راستای ارتقای آن باید گام برداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم هم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر هزار شهید دانش آموز و ۱۰۰ شهید فرهنگی قم، پیروزی‌های اخیر جبهه‌ی مقاومت و حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه افتخار و عزت برشمرد و به معلمان یادآور شد که دانش آموزان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور و جمهوری اسلامی ایران هستند که برای تعالی و پیشرفت کشور و رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل از این ظرفیت‌ها بهره برد.

رحیمی توانمند سازی معلمان در هدایت، آموزش و تربیت صحیح دانش اموزان به طور خاص دانش اموزان استعداد‌های درخشان را لازم برشمرد و افزود: دوره‌های آموزشی معلمان گام بسیار مهمی در به روز رسانی روش‌های آموزشی و تربیت نسل جدید برای پیشرفت کشور است.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان در آزمون ضمن خدمت دوره آموزش و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است