Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رسولی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود نوسازی بخش‌های مختلفی چون آی. سی. یو و اورژانس، این بیمارستان که تنها مرکز ترومای حوادث استان محسوب می شود همچنان با مشکلات زیادی از نظر فیزیکی مواجه است.

وی از راه اندازی بخش بازسازی شده ارتوپدی و جراحی اعصاب زنان این بیمارستان در دو هفته گذشته خبر داد و گفت: این بخش با تعداد ۳۰ تخت و هزینه ۶ میلیارد ریال نوسازی شده و در آینده نیز در صورت تأمین اعتبار بخش مردان نیز نوسازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی همچنین به مطالبات معوقه این مرکز از بیمه‌ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این مرکز حدود ۳۰۰ میلیارد ریال مطالبه و به همین نسبت نیز به بخش‌های مختلف بدهی دارد.
وی اظهار داشت: کمبود منابع مالی که تمام بیمارستان‌های استان را نیز تحت تأثیر قرار داده و این مراکز برای جزئی‌ترین اقلام مورد نیاز از غذای بیمار گرفته تا سایر ملزومات با مشکل مواجه هستند.
رسولی افزود: پرداخت کارانه پزشکان مرکز نیز ۱۳ ماه عقب افتاده و همین انگیزه آنها را برای ماندن در بیمارستان کاهش داده است به طوری که هم اکنو ن فقط یک پزشک تمام وقت در این مرکز مانده است.

این بیمارستان با مساحت ۵۸۳۰ مترمربع و زیربنای ۸۵۲۰ مترمربع با ۲۳۰ تخت ثابت (مصوب) شامل بخش‌های جراحی‌عمومی، جراحی‌ارتوپدی، جراحی‌مغزواعصاب، سوختگی، آی‌سی‌یو، اتاق‌عمل، درمانگاه، آزمایشگاه، رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن، فیزیوتراپی، داروخانه و درمانگاه‌های تخصصی ارتوپدی، جراحی، مغزواعصاب، ترمیمی، تغذیه، طب فیزیک و قسمت‌های وابسته می باشد.

۶۰۱۲*۷۳۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین بهداشت و درمان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملاً تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • معلم هایی که ستاره شدند
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است