Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن ایرانی شاغل در لیگ فرانسه تاکید کرد از عملکردش رد فصل اول حضور در آمیان راضی نیست. او همچنین اشاره ای به حضور ویلموتس در تیم ملی ایران داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از fotbollskanalen، سامان قدوس ملی‌پوش ایرانی تیم آمیان در اولین فصل حضورش در لیگ فرانسه عملکرد درخشانی داشت و باعث بقای تیمش در لوشامپیونه این بازیکن در نخستین فصل حضور خود در لیگ فرانسه توانست ۵ گل به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل آخر او توانست به تیمش کمک کند تا در لوشامپیونه بماند و سقوط نکند.

قدوس در ارزیابی خود از فصل اول حضورش در آمیان گفت: خوب من فصل را به خوبی در آمیان شروع کردم و توانستم گل‌ها و پاس گل‌های خوبی نیز از خود به جای بگذارم ولی بعد از آن واقعاً خسته شدم چون من بلافاصله از لیگ سوئد به فرانسه آمدم و استراحت نداشتم و سپس جام جهانی و جام ملت‌های آسیا باعث شد تا از نظر فیزیکی و روحی خسته شوم و همین باعث کاهش طراوت در بازی من شد ولی به هر حال سال اول سال آشنایی بود و توانستم تا جایی که می‌شد برای تیمم بازی کنم. قطعاً از فصل اول حضورم در آمیان راضی نیستم و انتظاراتی که داشتم برآورده نشد ولی الان بیشتر تشنه موفقیت هستم. با کادر فنی جدیدی که تیم آورده است شرایط بهتر است و اردوی آمادگی خوبی را سپری می‌کنیم و آماده فصل جدید می‌شویم.

او درباره تغییر پست خود در تیم آمیان نیز خاطرنشان کرد: من در اوایل در میانه‌های زمین به کار گرفته می‌شدم که خودم این پست را خیلی دوست دارم و در آن احساس راحتی می‌کنم ولی در ادامه به کناره‌ها برده شدم و وقتی تیم دفاع می‌کرد در نقش مدافع چپ بودم و اصلاً با این پست آشنایی نداشتم.

بازیکن ایرانی درباره حضور در تیم ملی ایران و حضور مارک ویلموتس به جای کارلوس کی روش گفت: کی روش ۸ سال در تیم ملی فوتبال ایران بود و رفتن او یک جورایی حیف بود چون او پایه‌های تیم ملی فوتبال ایران را بنا کرد و باعث پیشرفت بازیکنان شد. حالا ما مارک ویلموتس را داریم که به نظر مربی فوق‌العاده ای است. من نتوانستم در اردوی اول او در تیم ملی باشم و هنوز شناخت زیادی از او و کارهایش ندارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

به گزارش ورزش سه، تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902655

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!