Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی قم در افشاء حقوق بشر آمریکایی به شرح ذیل است:
بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحیمِ
الَّذینَ کَفَروا وَ صَدّوا عَن سَبیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعمٰلَهُم (سوره مبارکه محمد (ص) - آیه ۱)
سازمان بسیج دانش آموزی استان قم و قشر بزرگ و خط شکن دانش آموزان بسیجی، هفته حقوق بشر آمریکایی را فرصت مغتنمی برای بازنمایی جنایات دولت تروریست پرور آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران می‌داند و گرامی می‌دارد یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفتم، هشتم و دوازدهم تیرماه را که سند رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر به شمار رفته و نشان می‌دهد که سازمان‌ها و نهاد‌های بین‌المللی حقوق بشری چگونه در برابر جنایات بی شمار شبکه استکبار و صهیونیسم بین‌المللی و مظهر آن آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی تروریست پرور، سکوتی ننگین و خفت بار را اختیار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردم غیور و عزت‌مند ایران اسلامی، هیچگاه جنایات و خیانت‌هایی که تحت فرمان آمریکا و مزدورانش رقم خورده است را فراموش نکرده و نخواهد کرد:
ترور نافرجام مقام معظم رهبری در ششم تیرماه سال ۱۳۶۰
انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ و شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق و وفادار حضرت امام خمینی (رحمة‌الله علیه) و انقلاب
حمله شیمیایی ددمنشانه صدام با حمایت و پشتیبانی نظام سلطه و استکبار به سردشت و شهادت خیل عظیمی از رزمندگان و مردم بی دفاع این شهر
شهادت آیت‌الله صدوقی چهارمین شهید محراب به دست منافقین کوردل به عنوان ایادی آمریکای جنایتکار در یازدهم تیرماه
حمله موشکی ناو هواپیمابر آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی و شهادت حدود ۲۹۰ نفر زن، مرد و کودک در دوازدهم تیرماه سال ۱۳۶۷
شهادت حدود ۱۷ هزار تن در اقدامات کور تروریستی منافقین کوردل در دهه‌های مختلف انقلاب
نگاهی به آنچه در عرصه تحولات منطقه‌ای و جنگ‌های نیابتی و تروریستی در عراق، سوریه و یمن و بحرین می‌گذرد بیش از هر زمان دیگری نقاب از چهره خبیث و کریه سردمداران نظام سلطه و حامیان جنایات جنگی و ضدبشری آن‌ها و آنچه در گذشته تاریخی مردمان منطقه در سردشت، حلبچه، افغانستان، فلسطین و... پدید آمده است را کنار زده و جهانیان را غصه دار ذبح انسانیت و حقوق بشر کرده است.
تشکل بسیج دانش آموزی ضمن بازخوانی مواضع و نظرات ضد استکباری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (رحمة‌الله علیه) و روشنگری حادثه هفتم تیرماه و دیگر جنایات تروریستی مزدوران آمریکا و جبهه دشمنان انقلاب اسلامی، که پشتوانه عظیمی برای ارتقای بصیرت و آگاهی ملت انقلابی و استکبارستیز ایران به‌ویژه نسل فهیم، بالنده و شجاع جوان کشور در صحنه‌ی شناخت و تحقق رسالت تاریخی و انقلابی آنان در مصاف با خط انحراف و نفاق بوده، با عمل به فرامین مطاع و رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه¬‌ای (مدظله‌العالی) در تلاش برای صیانت از ارزش نظام مقدس اسلامی و تضمین پیش روندگی انقلاب و میهن اسلامی می‌باشد.
قرارگاه فرهنگی شهدای دانش آموز (سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع)

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد

 سرهنگ علی میرزایی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین اختتامیه جشنواره نمایش، عکس و استنداپ کمدی بسیج دانش آموزی این استان، اظهار کرد: مخاطب معمولا در قالب هنر نسبت به موضوعات مختلف مجاب می‌شود چرا که زبان هنر عالم‌گیر و برای عموم مردم قابل فهم و درک است.

وی افزود: در این میان دانش آموزان باید به فراخور زمان، برای بیان مسائل مختلف جامعه از قدرت تاثیرگذار هنر استفاده کنند و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز ظرفیت دانش‌آموزان خلاق و مستعد را در زمینه خلق آثار هنری با موضوعات مختلف به کارگیری کنند.

میرزایی تاکید کرد: دشمن امروزه تحکیم بنیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است و دانش‌آموزان نیز متاثر از این فضای مسموم تبلیغاتی شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و والدین آنهاست تا حریم و حرمت‌های مرسوم در بین خانواده‌ها به تدریج شکسته و کم‌رنگ شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه خانواده و والدین در نزد دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی با مشارکت مدارس استان جشنواره عکس " به نام پدر - به نام مادر" را برگزار کرد.

 در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی با موضوع انتخابات و عکس با موضوع خانواده و والدین با اهدای لوح با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود