Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: انتخاب محسن کاوه به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد بهترین تصمیم ممکن بود چرا که کشتی به تجربیات او نیاز دارد.به گزارش بلاغ،محمد طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار  درباره شرایط تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: متأسفانه به خاطر تغییر و تحولاتی که در فدراسیون صورت گرفت یک تورنمنت مهم را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در مسابقات چند جانبه‌ایی که در تهران با حضور تیم‌های داخلی برگزار شد سعی کردیم این خلاء را جبران کنیم.

وی افزود: امسال نسبت به سال گذشته با تدارکات کمتری به مسابقات می‌رویم که کار را برای ما سخت می‌کند. از طرفی در چند وزن کشتی‌گیران را به طور کامل در اختیار نداشتیم. در ۹۷کیلوگرم فروتن به امیدها قرض دادیم و در انتخابی جوانان کشتی نگرفت. بعد هم به اردوی بزرگسالان رفت و او را در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان  تصریح کرد:‌ در وزن ۷۴کیلوگرم هم نخودی از همان ابتدا به بزرگسالان رفت و به مسابقات آسیایی اعزام شد و به هیچ عنوان در اردوهای ما حضور نداشت. در وزن ۶۵ کیلوگرم هم یزدانی به طور کلی تصمیم به حضور در رده سنی بزرگسالان را دارد. سعی کردیم نفرات اول انتخابی تیم ملی را به طور کامل به قهرمانی آسیا اعزام کنیم. البته فقط در ۷۴کیلوگرم کاووسی جایگزین نخودی شد که به بزرگسالان رفته است.

طلایی با بیان اینکه بعد از مسابقات قهرمانی آسیا می‌توان ارزیابی بهتری از آزادکاران جوان داشت، گفت: بعد از این رقابت‌ها دست‌مان برای مسابقات جهانی بازتر می‌شود. ما سعی کردیم همکاری و تعامل خوبی با تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم و هر زمانی از ما کشتی‌گیر خواستند به آنها دادیم چون اولویت را روی برنامه آنها گذاشتیم. اما امیدواریم برای حضور در مسابقات جهانی بتوانیم تیمی خوب و قدرتمند را ببندیم.

وی درباره حضور محسن کاوه به عنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی‌آزاد و تأثیر او به عنوان یک فرد با تجربه برای ایجاد تعامل و هماهنگی‌های بیشتر گفت: جلسه خوبی با آقای کاوه داشتیم و درباره برنامه‌های تیم‌های ملی صحبت کردیم. کاوه فردی فنی است و بزرگتر همه ما بوده و زمانی برای ما مربیگری کرده است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان  در پایان خاطرنشان کرد: حضور چنین فرد با تجربه‌ای که رابطه خوبی هم با خانواده کشتی دارد می‌تواند تأثیر به‌سزایی در تعامل کادر فنی تیم‌های ملی با یکدیگر داشته باشد. ما هم نیازهای خود را از جمله نبود پزشک تغذیه در کنار تیم را به او منتقل کرده‌ایم و گفتم که تمرکز ما باید روی مباحث فنی باشد. انتخاب کاوه به عنوان مدیر تیم‌های ملی در این مقطع بهترین تصمیم ممکن بود چرا که کشتی می‌تواند از تجربیات گران‌بهای او به عنوان فردی فنی و کارآزموده بهره‌مند شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!

به گزارش همشهری آنلاین مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت انتخاب کردند.

تراکتوری‌ها که بهدنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم مطهری را به عنوان مسئول فنی انتخاب کنند.

مطهری که یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز است با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت.

کد خبر 846808

دیگر خبرها

  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان