Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:46:34 GMT

سقوط مرگبار در رودخانه لارک جاده چالوس

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۵۷۰۸

سقوط مرگبار در رودخانه لارک جاده چالوس

امیرحسین عسکرزاده رئیس جمعیت هلال احمر چالوس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: عصر دیروز خبری مبنی بر سقوط دو نفر در رودخانه منطقه لارک این شهرستان به پایگاه امدادی ۱۲۴ هلال احمر این منطقه گزارش شد.   وی افزود: بلافاصله دو گروه از ماموران جمعیت هلال احمر شعبه چالوس وپایگاه امداد و نجات لارک مستقر در محور چالوس - کرج، نیرو‌های مردمی، ماموران آتش نشانی و انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رئیس جمعیت هلال احمر چالوس گفت: تیم هشت نفره امداد و نجات هلال احمر شهرستان ابتدا به کمک یک جوان ۲۱ ساله که روی تنه درخت در داخل رودخانه گرفتار شده بودند نجات دادند.   امیرحسین عسکرزاده افزود: متاسفانه علیرغم تلاش‌های نیرو‌های امدادی یک خانم ۴۰ ساله که در این رودخانه سقوط کرده بود جان باخت.   وی گفت: نیرو‌های امدادی جسد بی جان این خانم را از آب بیرون کشیدند و تجویل مقامات مربوط دادند.   رئیس جمعیت هلال احمر چالوس گفت: برای نجات این افراد ۱دستگاه خودروی کمک دار و ۱دستگاه آمبولانس اعزام شده بود.
انتهای پیام/آ

مرگ یک نفر بر اثر سقوط در رودخانه چالوس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)