Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: بر اساس ابلاغ 12 راهبرد مقام معظم رهبری فعالیت های این دانشگاه اکنون وارد فاز 3 در رسیدن به مرجعیت هستیم.به گزارش بلاغ،غلامرضا گودرزی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به اینکه افق 10 ساله ای از سوی مقام معظم رهبری برای دانشگاه ترسیم شده است، گفت: دانشگاه امام صادق(ع) در راستای الگوی مدیریت دانشگاه های اسلامی اقدام به الگو سازی کرده است تا بتواند «رویکرد علوم اسلامی» را در کنار آموزش های نظری در بین مراکز علمی و دانشگاه های داخل و همچنین در عرصه بین المللی با حضور منسجم تر بشناساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه این دانشگاه در سال های اخیر به سمت کمیت گرایی نرفته و کیفیت آموزشی را افزایش داده است، افزود: دانشگاه امام صادق (ع) از سال تاسیس به دلیل بحث های اسلامی و تئوری آموزشی مورد اقبال دانشگاه های داخلی قرار نگرفت اما پس از گذشت زمان در سال های 1368و 1369بیشترین آمار قبولی و اعزام مقطع دکتری را  به خارج در رشته هایی مثل علوم اقتصاد و علوم سیاسی با 100 درصد قبولی را کسب کردیم که با این اتفاق در فضای رقایت علمی جایگاه ما مشخص شد از طرفی از همان زمان ارتباط با دانشگاه های خارجی تا کنون وجود دارد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق(ع) از راه اندازی دوره فشرده و 2 ساله علوم اسلامی از سال آینده خبر داد و تصریح کرد: این دانشگاه در جذب دانشجوی دکتری خارجی در حوزه علوم اسلامی چه در داخل و چه در خارج از کشور حرکت کرده است به طوری که اکنون در حال طراحی و برنامه ریزی هستیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات دانشگاه راه اندازی دوره تخصصی فضای مجازی است که در مرحله طراحی و برنامه ریزی قراردارد.

گودرزی در پایان گفت: دانشگاه امام صادق (ع) پس ایجاد زیر ساخت، تامین امکانات نرم افزاری و فضای فیزیکی اکنون به ظرفیتی رسیده  است تا بتواند جهش علمی کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دکتر عبدالمهدی عراقی‌زاده، متولد بهمن‌ 1339 در بندرعباس است و 35 سال از عمر خود را صرف ارائه خدمت به مردم هرمزگان کرد.

بیشتر بخوانید؛ اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
با پیگیری های مستمر وی، از سال 1387 دانشکده دندانپزشکی هرمزگان با پذیرش صد در صد نیروی بومی آغاز بکار کرد.
دکتر عراقی‌زاده در سالهای 1385 تا 1380 در سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بود و نقشی ویژه در ارائه خدمات به مردم استان داشت.

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • نشریات دانشجویی روایتگر صادق جنبش‌های دانشگاه‌های غربی از وضعیت غزه باشند
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • تربیت متخصص در علوم مختلف و ساختار سازی شیعه از مهم‌ترین اقدامات امام صادق علیه السلام بود
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری