Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 13 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره سراسری فیلم کوتاه روستا و عشایر ۱۴ تا ۱۷ تیرماه ۹۸ در استان خراسان شمالی (شهر بجنورد) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به فیلم ارسالی استان، افزود: موضوع این فیلم کوتاه نیز درباره زنی است که یک دست دارد و دو دختر دوقلوی او هر روز دست مصنوعی مادر را به مترسک مزرعه که دست ندارد وصل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جزئیات فیلم، بیان کرد: فیلم کوتاه یک دست صدا دارد در مزرعه ذرتی حدفاصل شهرهای دهدشت و گچساران فیلمبرداری شده است.
اسلامی عنوان کرد: مراحل ساخت این فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای بدون دیالوگ از زمان اخذ مجوز تا تولید سه ماه به طول انجامید.
وی اضافه کرد: نویسنده و کارگردان این فیلم کوتاه سعید کریمی است و دستیار کارگردان جلال مهدوی، بازیگران فاطمه قیصری، ماهور و ماهک شاکری، تصویر بردار داود کرم پور، صدابردار پژمان امیرنژاد، منشی صحنه الهام یزدان شناس، عکاس فاطمه اعتباری، طراح صحنه و لباس فاطمه قیصری، مدیر تولید داود کرم پور، تدوین و صدا گذاری سعید کریمی و اصلاح رنگ استودیو هنر ماندگار هستند.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: هدف از ساخت این فیلم کوتاه نشان دادن شخصیت زنان روستایی و عشایری در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
اسلامی در پایان عنوان کرد: فیلم کوتاه یک دست صدا دارد در سال ۹۷ نیز منتخب دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی فیلم کوتاه حوزه هنری جشنواره عشایر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏