Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز چهاردهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

 

خصومت شخصی، انگیزه متهم از انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان در اینستاگرم سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی" رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: در پی شکایت دختر جوانی مبنی اینکه فردی ناشناس با انتشار تصاویر خصوصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و درج مطالب غیرواقعی بر روی آن‌ها باعث هتک حیثیت او شده موضوع شناسایی عامل یا عاملان این جرم در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارشناسان با انجام تحقیقات گسترده و یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند هویت اصلی متهم که از بستگان شاکیه بوده را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم در برابر مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت به جرم ارتکابی خود اقرار کرده و انگیزه اش از این کار را خصومت شخصی با شاکیه عنوان کرد و گفت، با توجه به تصاویری که از شاکیه در اختیار داشتم یک صفحه شخصی جعلی به نام وی در اینستاگرام ایجاد کرده و سپس اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در آن کردم.
سرهنگ مرتضوی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از معضلات جامعه امروز ما حفظ حریم خصوصی افراد است که به اشکال مختلف توسط سودجویان و کلاهبرداران نادیده گرفته شده و با سوء استفاده از مصادیق مختلف نقض این موضوع، از قربانیان اخاذی و هتک حیثیت می‌شود، بنابراین هموطنان می‌توانند آخرین و به روزترین آموزش‌های لازم درخصوص استفاده صحیح از ظرفیت‌های فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir دریافت کنند.   توقیف خودروی تیبا با ۱۳۲ کیلو تریاک

 

سرهنگ "غلامحسین صفری"رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود دریافتند، ۲ سوداگر مرگ قصد دارند به وسیله ۲ دستگاه خودرو مقادیری مواد افیونی را از استان‌های جنوبی کشور به مقصد استان اصفهان انتقال دهند، به همین منظور بلافاصله وارد عمل شده و شناسایی و توقیف خودرو‌های مذکور را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: سرانجام ماموران پس از چندین ساعت کنترل خودرو‌های عبوری در محور ورودی اصفهان موفق شدند، یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ که به صورت راه پاک کن خودروی حامل مواد مخدر عمل می‌کرد را شناسایی و متوقف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: ماموران پس از آن یک دستگاه خودروی سواری تیبا ۲ حامل مواد مخدر را نیز توقیف و در بازرسی صورت گرفته از این خودرو ۱۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ صفری بیان کرد: در این عملیات ۲ سوداگر مرگ دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضائی داده شدند.

 

کشف یک میلیارد ریال طلاجات مسروقه از مخفیگاه سارق منزل در"اصفهان   سرهنگ" حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس پرونده‌ای در پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تشکیل و اکیپی از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان با استفاده از اقدامات علمی و تخصصی خود سرانجام موفق شدند هویت اصلی فردی که اقدام به این سرقت‌ها کرده بود را شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک میلیارد ریال طلاجات مسروقه از مخفیگاه متهم گفت: سارق دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به ۳ فقره سرقت طلاجات و وجوه نقد از منازل مردم اقرار کرد که مجموع اموال مسروقه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد از مردم خواست برای نگهداری اموال با ارزش خود هوشیاری بیشتری داشته باشند و سکه، ارز و طلاجات با حجم بالا را به صندوق امانات بانک‌ها سپرده و یا در گاو صندوق مخفی، متصل به دیوار و غیر قابل حمل نگهداری کنند.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح دو روزه ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا، ۵۲۸ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علی احمدپور با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است، اظهار کرد: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آن‌ها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم کنیم.

وی از اجرای طرح دو روزه ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و افزود: در این راستا، ۵۲۸ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان خاطرنشان کرد: از این افراد ۱۸ کیلو و ۴۹۱ گرم تریاک، ۱۶۵ گرم هروئین، ۲۱ کیلو و ۳۰۳ گرم حشیش، یک کیلو و ۹۰۱ گرم شیشه و ۴۳ کیلو و ۹۶۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم، تصریح کرد: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.

کد خبر 747876

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • کشف ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد