Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،‌ چندی پیش ماموران کلانتری 154 چیتگر ازطریق منابع خبری از فعالیت دو نفر در امر توزیع داروهای جنسی و اعتیاد آور باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

با انجام تحقیقات و اطلاع از صحت گزارش های واصله، هماهنگی های لازم با مقام قضایی انجام شده و پس از اخذ مجوزهای لازم ماموران برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اقدام ماموران دو مرد که فصد توزیع  و فروش این مواد را داشتند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، همچنین در بازرسی از محل فعالیت آنان حدود 50 هزار قرص ترامادول، صدها حب قرص‌های غیرمجاز جنسی و ... کشف و ضبط شد که در بررسی های اولیه مشخص شد برخی ازاین قرص‌ها غیرمجاز، برخی تاریخ گذشته و تقلبی بوده و برخی دیگر نیز تنها با مجوز پزشک باید به فروش می رسید.

در همین راستا اقلام کشف شده برای بررسی بیشتر به آزمایشگاه های تخصصی ارجاع شد و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قاچاقچی داروهای جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در ورامین دستگیری در مشهد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده انتظامی ثامن مشهد گفت: روز گذشته یکی از تیم های کلانتری شهید نواب صفوی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ سرنشین یک دستگاه سواری پراید ۱۳۱ پلاک مخدوش مظنون شدند.

سرهنگ خجسته افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که با سرعت عمل ماموران گشت خودرو پراید پس از طی مسافتی کوتاهی متوقف شد.

وی گفت: پس از تحقیقات مشخص شد راننده این خودرو ۲۵ فروردین امسال در شهر ورامین در پوشش راننده تاکسی اعضای یک خانواده را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد و همزمان با پیاده شدن این افراد از خودرو، قبل از برداشتن چمدان از صندوق عقب از محل متواری شده و حدود ۲ میلیارد ریال طلا و جواهر و تعدادی وسایل با ارزش را سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد افزود:متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت اعتراف و طلاهای مسروقه که تحویل خواهرش بود نیز کشف و تحویل مالباخته شد.

خجسته گفت: متهمان ۲۸ و ۳۲ ساله که هر دو به موادمخدر اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 
 

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • دستگیری سارقان در یزد