Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک ولیموتس سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما در تیم ملی فوتبال ایران دروازه‌بانی داریم که می‌تواند در هر کدام از باشگاه‌های بزرگ اروپایی بازی کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: در تیم ملی مهاجمی داریم که تنها ۱۸ سال دارد. او مقابل آلمان در جام جهانی زیر ۱۷ سال موفق شد ۲ گل بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او (صیادمنش) در دیدار دوستانه مقابل سوریه به عنوان یار ذخیره به میدان آمد و گلزنی کرد. من از این پدیده‌های ایرانی خیلی خوشحال هستم و باید از آن‌ها استفاده شود.

ولیموتس تصریح کرد: بازیکنان ملی پوش ایران هیچ ترسی از بازی هجومی ندارند و توانایی بالایی دارند. ما می‌توانیم به همراه ایران به دنبال شگفتی سازی باشیم

انتهای پیام/

اظهارات ویلموتس در مورد تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس مسلمان شد+ فیلم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد ازپیروزی مقابل آبی پوشان جنوب در جام حذفی اعلام کرد مسلمان و شیعه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از پیروزی در جام حذفی مقابل تیم آبی پوشان جنوب اعلام کرد.

کد خبر 748200

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم