Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:36:37 GMT

پیوستن ناپولی به جمع مشتریان ایکاردی

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۶۷۵۷

پیوستن ناپولی به جمع مشتریان ایکاردی

کالچو مرکاتو مدعی شد ناپولی به جمع باشگاه‌های خواهان به خدمت گرفتن مائورو ایکاردی پیوسته و برای انتقال او با یوونتوس رقابت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی اینتر به یوونتوس این روزها به اوج رسیده، کالچو مرکاتو می‌گوید ناپولی هم تمایل خود برای جذب ایکاردی را به اینتر اعلام کرده و در روزهای آینده برای جذب او با یوونتوس رقابت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بر اساس این گزارش، ناپولی در حالی تلاشهایش برای جذب ایکاردی را آغاز کرده که دیروز رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس با واندا نارا، مدیر برنامه‌ها و همسر ایکاردی در ایبیزای اسپانیا ملاقات کرده است.

 

کالچو مرکاتو می‌گوید ناپولی پیشنهاد خود برای جذب ایکاری را به باشگاه اینتر ارائه داده است. پیشنهاد اینتر نسبت به یوونتوس 60 میلیون یورو پاداش اضافی دارد و از این گذشته ناپولی وعده داده که دستمزد بیشتری به ایکاردی پرداخت خواهد کرد.

 

کالچو مرکاتو می‌گوید به همین خاطر باشگاه اینترمیلان مایل است بر سر ایکاردی با ناپولی معامله کند و ترجیح می‌دهد این معامله هر چه زودتر انجام شود ولی ایکاردی مایل نیست در این باره عجله کند چرا که اولویت او فعلا ماندن در اینتر است. بر اساس این گزارش، اولویت‌های بعدی ایکاردی، ابتدا یوونتوس و سپس ناپولی خواهد بود.

 

 

مائورو ایکاردی ناپولی اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها مائورو ایکاردی ناپولی اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، دانشگاه‌های فرانسه یک به یک به جنبش ضد صهیونیسم می‌پیوندند. پس از دانشکده مطالعات سیاسی، دانشگاه سوربن فرانسه شاهد اعتصاب و تظاهرات دانشجویی ضد صهیونیستی و حمایت از غزه و فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دانشجویان دانشگاه سوربن در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دولت‌های غربی از این رژیم؛ کلاس‌های درس را تعطیل و در محوطه اصلی دانشگاه، چادر برپاکردند که با یورش پلیس ضد شورش مواجه و تعدادی از آنها دستگیر شدند.

دانشجویان در ادامه در خیابان‌های اطراف دانشگاه تجمع کردند و شعار  اسرائیل جنایتکار، مکرون همدست  سردادند.

در این اعتراضات تعدادی از دانشجویان یهودی ضدصهیونیسم نیز حضور داشتند.

جلوگیری از فاجعه انسانی در رفح، تحریم کالا‌های رژیم صهیونیستی و ممانعت از حضور این رژیم در بازی‌های المپیک پاریس از جمله خواسته‌های دانشجویان دانشگاه سوربن بود.

دیگر خبرها

  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی