Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نحوه چیدمان دکور محل سخنرانی ترامپ و تعریف و تمجید مکرر از ارتش طوری برنامه ریزی شده بود که منتقدان می گویند او به دنبال بهره برداری سیاسی از ارتش است.
به گزارش خبرگزاری آریا، برنامه ­دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای میزبانی "روز استقلال آمریکا" که دیروز پنجشنبه (به وقت امریکا) در واشنگتن برگزار شد، با همه روسای جمهور پیشین ایالات متحده متمایز بود؛ به طوری که بسیاری از منتقدان سیاست های کاخ سفید گفتند انتخاب بنای یادبود لینکلن برای مکان سخنرانی، اصرار بر نمایش تانک های ارتش و نیز تدارک برنامه عبور جنگنده های نیروی هوایی آمریکا از آسمان واشنگتن چیزی جز تلاش برای تجلیل از خود با استفاده از پول پرداخت کنندگان مالیات نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شبکه تلویزیونی خبرگزاری فرانسه، اکثر قریب به اتفاق دولتمردان و مردم آمریکا در روز تعطیل رسمی چهارم ژوئیه فارغ از گرایشات سیاسی و حزبی، بر اصول وطن پرستانه تاکید می کنند، و حتی روسای جمهور معمولا به دور از توجهات عمومی، از شهر واشنگتن خارج می شوند، ولی ترامپ، چهره سنت شکن و فرد با نفوذ بخش املاک و مستغلات آمریکا، که در صدد است سال آینده نیز در انتخابات ریاست جمهوری 2020 کاخ سفید را حفظ کند، یکبار دیگر هنجارشکنی کرد.
از نحوه چیدمان دکور محل سخنرانی گرفته تا تعریف و تمجید مکرر از دستاوردها و فتوحات ارتش آمریکا در جنگ های گذشته، همه و همه طوری برنامه ریزی شده بود که منتقدان ترامپ می گویند او سعی دارد از ارتش به مقاصد سیاسی خود بهره برداری کند. حتی گفته می شود برخی از فرماندهان عالی ارتش آمریکا نیز از سیاسی کردن نیروهای مسلح این کشور اوقات تلخی کرده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روز استقلال آمریکا انتقاد گسترده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال

عمرو ورده یکی از بازیکنان خارجی بود که در تابستان سال قبل بحث حضور او در استقلال مطرح شد. ظاهرا این بازیکن مصری در فهرست نکونام قرار داشت، اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

به نوشته العین، این بازیکن مصری جنجالی داستان بسیار عجیبی دارد به طوری که در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده است.

عمرو ورده علاقه عجیبی به عوض کردن باشگاه دارد به طوری که استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است. او تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد بدون آن که مقصد بعدی خود را مشخص کند.

البته ورده از نظر فنی بازیکن بسیار خوب و تاثیرگذاری است به طوری که در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی توانست ۵ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد، اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین