Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@08:50:31 GMT

آیا طلا به رکورد ۱۷۰۰دلار بازمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۷۲۶۸

آیا طلا به رکورد ۱۷۰۰دلار بازمی‌گردد؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مایک مک گلان، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس در این باره اظهار کرد: طلا پس از پنج سال حبس بازه ای، عوامل ارزشمندی برای صعود چشمگیر قیمت دارد که شامل عدم توافق تجاری آمریکا و چین، انتظارات برای کاهش نرخ‌های بهره و نوسان فزاینده بازار سهام است.

وی در ادامه افزود: شکسته شدن قیمت ۱۴۰۰ دلار و صعود طلا به بالاترین حد در شش سال گذشته، به روند افزایشی این فلز که در مقطع فعلی پرقدرت است، رونق جدیدی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود عملکرد مثبت طلا در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ ادامه پیدا کند.

مک گلان خاطرنشان کرد: ماندن قیمت طلا در بالای مرز ۱۴۰۰ دلار نشانه تجدید روندی صعودی است و رکورد قیمت ۱۷۰۰ دلار هر اونس طلا در سال ۲۰۱۳، قیمت هدفی است که این فلز باید بشکند.

بر اساس گزارش کیتکونیوز، قیمت‌های بالاتر طلا به دلیل تئوری پیک ارزش دلار آمریکا و انتظارات برای کاهش نرخ‌های بهره از سوی بانک مرکزی آمریکا، احتمالی‌ترین اتفاقی است که برای نیمه دوم سال ۲۰۱۹ پیش بینی می‌شود.

قیمت طلا در ۱۵ ژوئن تحت تأثیر افت ارزش دلار و تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه، به مرز ۱۴۳۸ دلار و ۶۳ سنت صعود کرده بود که بالاترین قیمت از ۱۴ مه سال ۲۰۱۳ بود و همچنان بالای ۱۴۰۰ دلار معامله می‌شود.

کریس وستون، مدیر تحقیقات شرکت "پپراستون گروپ" نیز به کیتکونیوز گفت: اگر بانک‌های مرکزی نرخ‌های بهره را کاهش دهند، قیمت هر اونس طلا در میان مدت تا مرز ۱۵۲۰ دلار می‌تواند صعود کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز دلار طلا قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی

آخرین قیمت انواع خودرو بنز برای امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت بنز صفر در بازار

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت بنز E ۲۰۰ مدل یک کلید صفر مدل ۲۰۱۸ در بازار ۱۹ میلیارد تومان شد که در دو هفته اخیر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رشد داشته است.

مدل ۲۰۱۷ این خودرو نیز به ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت مرسدس بنز E ۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ چهار کلید ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد.

قیمت بنز C ۲۰۰ کارکرده مدل ۲۰۱۴ در بازار ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.

بنز کارکرده CLS ۵۰۰ مدل ۲۰۰۹ نیز ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو‌های بنز در بازار به دست خواهید آورد. ​

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • یورو رکورد زد
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد