Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در هفته‌ای که گذشت اخباری در خصوص بازار مسکن، واردات کالای غیرضروری، قیمت نان، کارت هوشمند سوخت و خبرهای بازار در بسته اقتصادی میزان در خبرگزاری میزان منتشر شده است. تاریخ انتشار: 12:48 - 14 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۰۶۶۸

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در هفته‌ای که گذشت اخباری در خصوص بازار مسکن، واردات کالای غیرضروری، قیمت نان، کارت هوشمند سوخت و خبرهای بازار در بسته اقتصادی میزان در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اقتصاد گفت: در حال شناسایی و مقابله با حساب‌های بانکی اجاره‌ای که با هدف پولشویی و فرار مالیاتی اند، هستیم.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در گفتگو با میزان با اشاره به کشف قیمت سرخابی‌ها از شهریور در فرابورس گفت: ابتدا ۵ درصد سهام این دو باشگاه برای کشف قیمت در فرابورس ارائه شود و بعد از آن، بلوک ۵۱ درصدی سهام این دو باشگاه به متقاضی واگذار شود و بقیه سهام به صورت خُرد به مردم و هواداران ارائه شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: در صورتی که مردم در مصرف آب صرفه جویی نکنند امکان افت فشار در مناطق مختلف تهران در تابستان وجود خواهد داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با میزان با اشاره به اینکه فقط از ۶۰ درصد ظرفیت حمل و نقل جاده‌ای در کشور استفاده می‌شود، گفت: رانندگان به لحاظ فقدان صرفه اقتصادی موجود در این زمینه تمایلی برای سرمایه‌گذاری برای خرید اتوبوس‌های میان شهری ندارند به همین دلیل باید اقدامات لازم را جهت تشویق رانندگان در این حوزه انجام دهیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان دارای تنها چهار تصفیه‌خانه فاضلاب بود گفت: در حال حاضر این رقم به ۲۲۰ مورد افزایش یافته است.

 طی هفته گذشته، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی توضیحاتی به دارندگان کارت هوشمند سوخت توصیه کرد که حداقل تا پایان تیرماه یک بار با کارت سوخت شخصی خود سوخت‌گیری کنند.

وزیر نفت در جمع خبرنگاران، یکجانبه‌گرایی را گرفتاری اصلی اوپک در برهه کنونی خواند و تاکید کرد: اوپک برای حفظ وحدت خود، باید با یکجانبه‌گرایی مقابله کند.

وزیر راه و شهرسازی از پیگیری برای تصویب مصوبه‌ای تکمیلی برای افزایش تسهیلات مسکن به شرط توان پرداخت اقساط با مبلغ بیشتر خبر داد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به لزوم ارائه زمین رایگان به سازندگان در شهر‌های بزرگ برای کنترل قیمت مسکن گفت: اجرای طرح اجاره به شرط تملیک بازار مسکن را آرام می‌کند.

وزارت مسکن اعلام کرد: مقایسه میانگین قیمت در بهار سال گذشته و بهار امسال حاکی از افزایش ۱۰۷.۹ درصدی قیمت در سه ماه ابتدای سالجاری است.

براساس آمار بانک مرکزی مانده سپرده‌ها ۲۵.۶ درصد و مانده تسهیلات بانکی ۱۹.۹ درصد در پایان سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ افزایش یافته است.

بر اساس آمار بانک مرکزی؛ در دو ماه ابتدایی سال جاری در پایتخت بیش از یک هزار برگ سفته و برات برگشت خورد.

بانک مرکزی اعلام کرد: هیچ گونه درگاه پرداخت بانکی ندارد و مردم از ارائه اطلاعات حساب خود به افراد ناشناس و از طریق هر کانال ارتباطی، خودداری کنند.

رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران  در گفتگو با میزانگفت: با تغییر ایجاد شده در روند ثبت سفارش، واردات با سهولت بیشتری نسبت به قبل صورت می‌گیرد، هم اکنون کمبود کالایی در بازار نداریم.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی در گفتگو با میزان با بیان اینکه تولیدکنندگان داخلی هیچ مشکلی با تحریم ندارند، گفت: اگر مشکل سرمایه گردش واحد‌ها برطرف شود به راحتی بازار داخل تامین می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران در همایش روز ملی صنعت با بیان اینکه فاقد استراتژی توسعه صنعتی هستیم گفت:برای احیای صنعت نیازمند بازنگری در سیاست‌های صنعتی هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:امسال بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ۱۰۰هزار میلیارد تومان پروژه معدنی افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان چای کشور در گفتگو با میزان گفت: با توجه به باران‌های پیاپی در اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری، برداشت برگ سبز چای در چین اول نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی در گفتگو با میزان با بیان اینکه زمان تغییر قیمت نان مشخص نیست، گفت: درخواست افزایش بیش از دو برابری قیمت نان را به ستاد تنظیم بازار اعلام کردیم اما، اینکه با چه میزان با آن موافقت شود مشخص نیست.

پرونده میزان از واردات کالا‌های غیرضروری

واردات ویلچر به بیش از ۹۰۰ هزار دلار رسید

واردات ۷ میلیون دلار خودتراش

واردات بیش از ۵ هزار تن مربا و ژله به کشور

واردات تیغه برف پاک‌کن به ۵۰۷ تن رسید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد فرابورس آب بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران  جوان، قیمت کنونی هرکیلو بره نر را ۲۱۵ هزار تومان و دام سنگین  ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هر کیلو گوشت گوسفندی در فروشگاه ها و قصابی ها ۵۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان و گوشت نر گوساله ۰ تا ۴۲۰ هزار تومان است.

پوریان ادامه داد: عرضه گسترده دام زنده موجب شده تا گوشت به قیمت واقعی خود برسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام با بیان اینکه جمعیت دام سبک به بیش از ۷۱ میلیون راس و دام سنگین ۵.۵ میلیون راس رسیده است، افزود: با توجه به افزایش زایش دام ها در فصل بهار، روند جمعیت دامی افزایش می یابد که این مهم به نفع مصرف‌کنندگان داخلی است.

به گفته او، بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته واردات  روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن می رسد.

پوریان گفت: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می شود. گفتنی است با توجه به زایش های زمستان و بهار امکان صادرات ۵۰۰ هزار راس دام به بازارهای هدف وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • پایانی بر اجاره بهای بی‌حساب و کتاب مسکن
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهر‌های جدید
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن