Web Analytics Made Easy - Statcounter



معاون سیاسی وزیر کشور گفت: ما طی بخشنامه‌ای جز در موارد اضطرار هرگونه تغییر فرمانداران و استانداران را متوقف کردیم چرا که عملا وزارت کشور و ستاد انتخابات وارد مرحله اجرایی و عملیاتی شده است.

جمال عرف در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به علاقه وافری که استاندار اردبیل به طرح‌ها و پروژه‌های شروع شده در این استان دارند بهنامجو در اردبیل ماندنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل مثل شیر در این استان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و قرار نیست بهنامجو به عنوان استاندار گیلان جابجا شود.

وی خاطرنشان کرد: البته ظرفیت استاندار اردبیل بالاتر از جایگاه استانداری است و ما می‌توانیم از ظرفیت وی در سطح ملی نیز استفاده کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور به توقف تغییر فرمانداران و استانداران تا پایان انتخابات اشاره کرد و افزود: ما طی بخشنامه‌ای جز در موارد اضطرار هرگونه تغییر فرمانداران و استانداران را متوقف کردیم چرا که عملا وزارت کشور و ستاد انتخابات وارد مرحله اجرایی و عملیاتی شده است.

عرف بیان کرد: در چنین شرایطی که عملیات براساس تقویم انتخابات در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز با محوریت استانداران و فرمانداران شروع شده تغییر آنها هیچ معنایی ندارد و ما قطعا از این امر اجتناب می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به رفتن استاندار گیلان به سازمان تامین اجتماعی ما تنها معرفی استاندار جدید گیلان را با تصویب هیئت دولت شاهد خواهیم بود و به غیر از این هیچگونه تغییر استانداران تا پایان انتخابات در دستور کار وزارت کشور نیست.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه نشست اعضای هیأت دولت با استانداران با حضور رئیس جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور، وزرای کابینه و استانداران به میزبانی وزارت کشور برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: حدود ۷۰۰ - ۸۰۰ روستا در استان خوزستان به صورت کامل آسفالت شده است که رضایت‌مندی صددرصدی مردم روستا را به همراه داشته است.

وی افزود: با مساعدت قرارگاه امام حسن (ع)، پتروشیمی‌ها و جذب بیشتر اعتبارات آلایندگی‌ها نیز شرایط بهتر خواهد شد.

به گزارش مهر، در این نشست پیرامون برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مسائل مختلف کشور و سیاست‌های دولت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر 6097650

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد