Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های انگلیسی از آغاز اقدامات رسمی برای طلاق حاکم دبی و همسرش از یکدیگر خبر می‌دهند. ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند شاهزاده هیا بنت الحسین(خواهر ناتنی عبدالله دوم پادشاه اردن) و همسر شیخ محمد بن راشد حاکم دبی(البته یکی از همسران وی) وکلایی را برای طلاق از حاکم دبی به خدمت گرفته است تا یک نبرد قضایی را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع آگاه از این مسئله، حضور هیا 45 ساله به همراه جلیله دختر 11 ساله و زاید هفت ساله‌اش را در کاخ سلطنتی لندن تکذیب نکرده، است.

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند شاهزاده هیا، یک وکیل انگلیسی به نام شاکلتون را به خدمت گرفته است‌،همان وکیلی که شاهزاده چارلز ولیعهد انگلیسی وی را هنگام طلاق از شاهزاده دیانا به خدمت گرفته بود، و شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم 69 ساله دبی هم یک وکیل  انگلیسی به نام هلن وارد را به خدمت گرفته است.

جزئیات فرار یکی از همسران حاکم دبی از امارات به لندن

روزنامه تایمز نوشته است شاکلتون وکیل خاندان سلطنتی انگلیس از سرسخت ترین وکلای طلاق در جهان به شمار می‌رود و لندن هم به مکانی مشهور به حل و فصل اختلافات خانوادگی میان ثروتمندان و افراد مشهور تبدیل شده است.

این روزنامه افزود گمان می‌رود که حل و فصل مالی میان شاهزاده هیا و حاکم دبی، فراتر از مبلغی باشد که دادگاه در سال 2016 برای پرداخت به همسر فرهاد احمدف ثروتمند روسی که اصالتا اهل جمهوری آذربایجان است، تعیین کرده بود که میزان آن 453 میلیون پوند بود.

این روزنامه نوشت شاهزاده هیا خواهر ناتنی عبدالله دوم پادشاه اردن در کاخی در لندن که ارزش آن 85 میلیون پوند است ودر نزدیکی کاخ کانزنگتون قرار دارد، زندگی می‌کند. این شاهزاده اردنی آن طور که به نظر می رسد از ماه‌ها پیش برای زندگی جدیددر انگلیس برنامه‌ریزی می  کرده است که شرکتی با عنوان کندلایت سرفیسز را در نوامبر گذشته تاسیس  کرده بود.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,89,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "امارات"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار امارات اخبار امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport

سامانه بلیت فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان به نشانی fooladsepahansport.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار سپاهان و استقلال خوزستان در سامانه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار سپاهان و استقلال خوزستان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط سپاهان و استقلال خوزستان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار سپاهان و استقلال خوزستان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه fooladsepahansport.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750596

دیگر خبرها

  • ببینید | ویدیویی پربازدید از انگلیسی صحبت کردن جمیله علم‌الهدی همسر ابراهیم رئیسی
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟