Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که شبکه‌های اجتماعی مختلف از ویدئوهای چالش باز کردن در بطری آب با پا پر شده است. ویدئو چالش بازکردن در بطری با پا پیش‌تر توسط جیسون استاتهام، دیوید کانر مک گرگور و مکس هالووی در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته شد و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار زلاتان ابراهیموویچ سوئدی فوتبالیست شناخته‌شده با انتشار ویدئویی از خود به چالش بازکردن در بطری پیوست. ابراهیموویچ در ویدئوی منتشرشده با ضربه پا در بطری را که در دست فرد دیگری است باز می‌کند.

در ادامه این ویدئو را می‌توانید ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گرچه ایده این ویدئو نخستین بار توسط چند گروه رزمی کار حرفه‌ای منتشر شد اما این چالش نخستین بار توسط جیسون استتهام ستاره معروف فیلم‌های اکشن که ویدئویی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده بود دیده شد. او در این ویدئو که در آن ۳۶۰ درجه دور خودش می‌چرخد و بعد با پایش به درب بطری آب لگد می‌زند، به طوری که درب بطری پرت می‌شود اما خود بطری از جایش تکان نمی‌خورد و آب درون آن هم نمی‌ریزد.

این پست در اینستاگرام به سرعت بیش از  ۱۴ میلیون بار دیده شد. جیسون استتهام این پست را دوشنبه صبح در اینستاگرام منتشر کرد و تا چهارشنبه صبح تبدیل به یک ترند اینترنتی شد و بیشتر از ۲۶۰۰۰ پست اینستاگرامی بعد از او با هشتگ #چالش درب بطری ویدئوهایی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی دیدنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خونسردی عجیب مرد هندی هنگام شکار مار کبرا با بطری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف یک مار عجیب و غریب دو سر (فیلم) نبرد سنجاب فداکار با یک مار برای نجات هم نوعش (فیلم) حمله ناگهانی مار به نگهبان باغ‌وحش حین غذا دادن (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • دستگاه پرکن مایعات چیست و چند نوع هستند
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • (ویدئو) لحظه زمین‌گیر شدن مرد شمشیر به دست
  • سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!
  • خونسردی عجیب مرد هندی هنگام شکار مار کبرا با بطری (فیلم)