Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه در مقایسه با سازمان‌های دیگر خیلی زود شروع کرده که وابستگی خود را از درآمدهای دولتی کمتر کرده و روی پای خود تکیه کند.به گزارش بلاغ، به نقل از دانشگا پیام نور، حسن علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه در مقایسه با سازمان‌های دیگر خیلی زود شروع کرده که وابستگی خود را از درآمدهای دولتی کمتر کرده و روی پای خود تکیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با تاکید بر درآمدزایی دانشگاه گفت: پتانسیل دانشگاه پیام نور با توجه به پراکندگی در سراسر کشور و استفاده از منابع و استعدادهای مختلف می‌تواند نقش اساسی در بین سازمانهای دولتی در عدم وابستگی به درآمدهای دولتی داشته باشد.

وی همچنین ادامه داد:خوشبختانه ما در دانشگاه پیام نور در حال حاضر یک ریال بدهی نداریم و با استیصال درآمدهای غیر شهریه از وضعیت خوبی از لحاظ مالی برخورداریم.

علیزاده افزود: ۹۳ درصد بودجه دانشگاه برای حقوق پرسنل استفاده می‌شود و دانشگاه با برنامه های خود از جمله ارائه بازنشستگی تشویقی برای همکاران در جهت کاهش هزینه‌های پرسنلی می باشد و هیچ گونه محدودیتی برای پرداخت های کارکنان وجود ندارد.

لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت:
 دانشگاه به عنوان مولود انقلاب نقش ممتازی درگسترش مرزهای دانش در اقصی نقاط کشور دارد و از این بابت ما تشکر داریم وسعی میکنیم حامی این دانشگاه مردمی باشیم.

 صادقی رئیس استان دانشگاه پیام نور گیلان نیز در این جلسه گفت: همواره در بکارگیری وجذب کمک های غیرشهریه ای و بخصوص کمک‌های خیرین استان نقش ایفا کرده وخوشبختانه امسال با تشکیل کمیته خیرین و حامیان دانشگاه منابع مالی زیادی برای دانشگاه بدست آورده ایم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم گفت: بیش از ۸۰۰۰ نفر عضو هیات علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه‌سازی در این حوزه در حال راه اندازی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند