Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات ایالت کالیفرنیا در کانون زمین لرزه شدیدی که روز پنجشنبه به وقوع پیوسته است، حالت فوق العاده اعلام کردند. ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه واشنگتن پست، کالیفرنیا روز پنجشنبه بزرگترین زمین لرزه طی سال های اخیر را تجربه کرد و زلزله ای به بزرگی 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 ریشتر در بخش جنوب شرقی این ایالت به وقوع پیوست.

بر اساس این گزارش سازمان زمین شناسی آمریکا کانون اصلی وقوع این زلزله را در نزدیکی "ریج کرست" یک منطقه دورافتاده در 150 مایلی شمال شرق لس آنجلس اعلام کرده است.

پیش بینی زمین لرزه برای کشورهای آسیای مرکزی در سال 2019زلزله‌های جهان در 24 ساعت گذشته/زمین لرزه 5/5 ریشتری در پرو

 

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی گفته است که به طور کامل از اخبار مربوط به زلزله آگاه شده است.

یک کارشناس سازمان زمین شناسی آمریکا با اشاره به پس لرزهایی که بعد از این زلزله رخ داده است، گفت: احتمال بسیار کمی وجود دارد که یک زلزله شدید و سهمگین دیگر به وقوع بپیوندد.

آخرین باری که یک زلزله به بزرگی 6.7 ریشتر لس آنجلس را به لرزه درآورده است، مربوط به سال 1994 میلادی است که منجر به مرگ حداقل 57 نفر شد و میلیاردها دلار خسارت به بار آورد.

گزارش ها نشان می دهد که برق در برخی از مناطق زلزله زده قطع شده و آسیب هایی به زیرساخت ها وارد شده است. شهردار ریج کرست در این شهر 28 هزار نفری وضعیت فوق العاده اعلام کرده است.

مقام های رسمی این شهر اعلام کرده اند که منابع کافی و لازم در شهر وجود دارد و آماده هرگونه پس لرزه هستند.

گزارش ها نشان می دهند چندین نفر بر اثر این زلزله زخمی شده و 2 خانه دچار آتش سوزی شده است.

انتهای پیام /

R1036247/P/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه در شهمیرزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه ساعت ۱۰ و ۲ دقیقه و ۴۶ ثانیه عمق ۸ کیلومتری زمین در میامی را لرزانده است.
بررسی تیم‌های ارزیاب نشان می‌دهد این زمین لرزه خسارتی نداشته است

دیگر خبرها

  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند