Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه کنگاور اظهار داشت: بدون شک ما از رئیس جمهور اسلامی ایران چنین ادبیاتی را انتظار داریم و اینجانب که معمولاً یک خطیب منتقد به دولت هستم در ترازوی انصاف وظیفه خود می دانم که از رئیس جمهوری تشکر و قدردانی کنم.
او ادامه داد: «اینتکس» بدون مبادله مالی بیشتر به یک کاغذ سفید شبیه است تا یک مبادله تجاری بین المللی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه کنگاور در ادامه بیان داست: اینکه انگلیس نفتکش ما را مصادره می کند نشان می دهد که اروپا از آمریکا بدتر است و انگلیس همچنان روباه پیر استعمار و نوکر آمریکا است.

حجت الاسلام لروند با بیان اینکه ترامپ گفته بود که ملت ایران دیگر مرگ بر آمریکا نمی گویند، تاکید کرد: تا زمانی که ظلم و ستم وجود دارد، غیرت ایرانی مقاومت می کند و شعار مرگ بر آمریکا را یک اصل اساسی تا زمان ریشه کن کردن ظلم جور می داند.

امام جمعه کنگاور با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع کارگزاران حج و زیارت افزود: حج تبلور وحدت و دفاع از مظلوم و برائت از دشمن است و ایرانی‌ها با رفتار و منش ایرانی به ملیت ایرانی خود در مجامع بین المللی هویت ببخشند.

وی در ادامه گفت: نماز جمعه تریبون مطالبه گری است و باید مشکلات مردم را در این تریبون حل کنیم.
حجت الاسلام لروند خطرنشان کرد: نماز جمعه کنگاور یکی از بالنده ترین نماز جمعه‌های کشور است که برخی‌ها درصدد تخریب آن هستند و این تخریب کنندگان در تمام دوره‌ها بوده اند.
وی با گرامیداشت ۱۴ تیر روز قلم، اظهار داشت: خبرنگار نباید خیانت کند و قلم به عنوان یک امانت سلاح دانشمندان است که باید با آن مشکلات مردم را مطرح و بیان کرد.
لروند همچنینن بیان داشت: روز تجلیل از امام زاده‌ها را گرامی می‌داریم و امیدواریم امام زاده ابراهیم کنگاور به قطب فرهنگی تبدیل شود و باید درآمدهای امام زاده شفاف و صورتجلسه ها به تائید امام جمعه برسد.
او در خاتمه گفت: ستاد نماز جمعه با کمک‌های خیرین توانسته در ماه گذشته به ۶۰ بیمار کمک مالی کند.

۷۴۴۷/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رئیس جمهوری کنگاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت

** نماز جمعه اهل سنت بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس، با اشاره به نزدیک شدن به ایام حج، بر اهمیت توجه به این فریضه الهی تاکید کرد.
** نماز جمعه میناب
حجت الاسلام علی رنجبری امام جمعه موقت میناب با گرامیداشت روز کارگر و معلم گفت: علم و دانش آشکارترین وسیله برای عزت و قدرت کشور است.
** نماز جمعه بندرلنگه
حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه بندرلنگه گفت: صیانت از ارزش‌های فرهنگی، اسلامی و ملی کشور وظیفه همه مردم است و نقش بانوان در اعتلای جامعه و ارتقاء فرهنگ دینی و مذهبی بسیار تاثیر گذار است.
** نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه
شیخ محمد حسین محمدی خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: امت اسلامی باید نقش ویژه خود را در حمایت از مردم مسلمان و مظلوم غزه بیش از پیش ایفا کند.
** نماز جمعه قشم
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم با گرامیداشت روز معلم گفت: بزرگ ترین ماموریت معلمان در ایران اسلامی امروز، انقلابی بودن و جهاد تبیین است.

** نماز جمعه اهل سنت قشم
شیخ محمدسعید خطیبی، خطیب نماز جمعه اهل سنت قشم گفت: معاد، الهام بخش انسان مومن برای پیمودن مسیر درست زندگی است.
** نماز جمعه رودان
حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان با اشاره به نامناسب بودن راههای روستایی این شهرستان گفت: برخی از جاده های روستایی منطقه متناسب با نیاز روز بهسازی نشده و متولیان حوزه راهداری و راهسازی باید چاره اندیشی کنند.
** نماز جمعه بستک
حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه بستک با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای از مسولان خواستار راه اندازی این رشته ورزشی در شهرستان بستک شد.
** نماز جمعه حاجی آباد
حجت الاسلام مهدی دُرّی امام جمعه حاجی آباد با اشاره به پاسخ موشکی و پهپادی ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی گفت: این پاسخ ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

بیشتر بخوانید؛ امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد
** نماز جمعه بندرخمیر
حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندر خمیرگفت: دولت سیزدهم عزم جدی برای ترمیم کمبود نیروی انسانی در نظام تعلیم و تربیت دارد.
** نماز جمعه جاسک
حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک با اشاره به هفته کار و کارگر خواستار توجه و رفع مشکلات کارگران شهرداری در این منطقه و تامین امنیت شغلی آنان شد.
** نماز جمعه پارسیان
حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان با اشاره به مشکل موات اعلام شدن بخش زیادی از زمین‌ها منازل و ملک‌های مردم در این شهرستان، خواستار پیگیری این موضوع در قوه قضائیه و رفع مشکل شد.

** نماز جمعه سیریک
حجت الاسلام احمد خلیلی امام جمعه موقت سیریک از مسئولان شهری و شهرداری خواست به شهرک کارمندان و جاده مرزبانی توجه بیشتری کنند.
** نماز جمعه بشاگرد
حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد با گرامیداشت روز کارگرگفت: مسئولان تلاش کنند زندگی کارگر با امنیت شغلی و رفاه در زندگی ارتقاء یابد.
نماز جمعه هرمز
** حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز با اشاره به سفر رئیس جمهور به دو کشور پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر زمینه ساز وحدت هرچه بیشتر با کشورهای منطقه است.

 

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات