Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@03:36:53 GMT

آذری: جنگی با پرسپولیسی‌ها ندارم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۹۰۹۲

آذری: جنگی با پرسپولیسی‌ها ندارم

باشگاه پرسپولیس تاکنون تنها فرشاد احمدزاده را به‌عنوان خرید قطعی در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفته، اما سرخ پوشان همچنان به دنبال جذب بازیکن هستند و قصد دارند یک لژیونر دیگر را هم جذب کنند ولی با وجود تمایل بازیکن، در این راه با مشکلاتی مواجه هستند.

 

پرسپولیس درصدد جذب رضا شکاری از روبین کازان روسیه است؛ بازیکنی که سه سال قبل از ذوب‌آهن جدا شد و به روستوف و پس از آن به روبین کازان رفت، اما طی این سال‌ها باشگاه اصفهانی همچنان تاکید داشته که جدایی مهاجم جوان‌اش غیرقانونی بوده و او باید برای انتقال به دیگر تیم‌ها رضایت آنها را جلب می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین منظور پس از درخواستی که پرسپولیس برای انتقال رضا شکاری داشت و مذاکره‌ای که روز گذشته با او انجام داد، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پیامی از مسؤولان پرسپولیس خواست تا مراحل قانونی انتقال شکاری را طی کنند و متوجه قراردادهای قبلی این بازیکن شوند تا درآینده برای استفاده از او در بازی‌ها دچار مشکل نشوند.

 

آذری که همواره قبل از شکایت‌های رسمی از سایر باشگاه‌ها، با مصاحبه‌های خود درخواست‌ها و تذکرات لازم را به مدیران تیم‌ها داشته تا دچار مشکل نشوند، اکنون نیز به مسؤولان پرسپولیس تاکید داشته برای جذب رضا شکاری از مراجع قانونی استعلام بگیرند تا درآینده با محرومیت این بازیکن روبه‌رو نشوند.

 

سعید آذری درمورد اظهاراتی که اخیرا درباره موضوع پیوستن رضا شکاری به پرسپولیس و پیگیری روند انتقال غیرقانونی او داشته، به "ورزش سه" گفت: صحبت‌هایی که دیروز داشتم، به هیچ وجه در جهت تقابل با پرسپولیس نبود، بلکه با توجه به تجربه‌ای که دارم، اطلاعاتی که از ماجرای روند کاری که با رضا شکاری در باشگاه ذوب‌آهن در دستمان است و همچنین جدایی او از تیم و طرح شکایتی که داشتیم، آن حرف‌ها را گفتم تا فقط به‌عنوان یک نظر مشورتی موضوع را اعلام کنم تا اگر بعدا احیاناً حکمی دادند و این بازیکن با محرومیت مواجه شد، هواداران و باشگاه پرسپولیس از دست ذوب‌آهن ناراحت نباشند.

 

او با تاکید بر اینکه شکایت ما از باشگاه پرسپولیس نیست، ابراز کرد: از باشگاه‌های روبین کازان و روستوف شکایت داریم و در فیفا اقامه دعوا کردیم؛ نزدیک دو، سه سال است که دادرسی‌های این پرونده را پیگیری می‌کنیم و تا پایان قضیه خواهیم رفت؛ بحثی که دیروز مطرح شد، صرفا برای این بود که پرسپولیس دوباره دچار مشکلاتی از دست آنچه درخصوص مهدی طارمی افتاد، نشود و اینطور نباشد بازیکنی که روی آن حساب می‌کنند، نتواند از سرویسی که باید آن بازیکن بدهد، بهره‌مند شود.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درمورد طرح شکایت از شکاری گفت: همانطور که گفتم تا آخر این ماجرا را خواهیم رفت و به دنبال احقاق حق خودمان هستیم چون فکر می‌کنیم حق‌مان در انتقال‌هایی که رضا شکاری داشته، تضییع شده است؛ البته قصد ما ضربه زدن به بازیکن نیست چون شکاری دست پرورده باشگاه ذوب‌آهن است و درخشش او در هر جایی ما را سربلند می‌کند، اما نمی‌شود از حقی که فکر می‌کنیم بر گردن ما است، بگذریم.

 

آذری یادآور شد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و بازیکنان از این تیم می‌روند و می‌آیند و این باشگاه است که می‌ماند؛ ضمن احترام به آقای عرب و اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، حتما برای جذب رضا شکاری استعلام‌های لازم را انجام دهند و اگر مشکلی نداشت، با او قرارداد ببندند.

 

او عنوان کرد: من براساس منافع خود پرسپولیسی‌ها صحبت می‌کنم و نمی‌خواهم خدایی ناکرده اتفاقی بیفتد که بعدا موجب ناراحتی و دلخوری‌های بیشتری شود.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: حرفی که زدم از لحاظ جوانب خاصی بود که در این پرونده وجود دارد، وگرنه همانطور که گفتم رضا شکاری دست پرورده باشگاه ذوب‌آهن است و درخشش او ما را خوشحال می‌کند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند

سامان آقازمانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اتفاقات رخ داده در بازی سرخپوشان برابر تیم ملوان اظهار کرد: به نظرم این رفتار‌ها برای هر ۲ تیم زشت است. زمانی که تیمی مقابل باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرد خودش را گم می‌کند و می‌خواهند عرض اندام کنند و از خود بیخود می‌شوند. یکسری حرکات و رفتار‌هایی می‌کنند که متاسفانه  در شان هیچ کدام از ایرانی‌ها نیست.

او افزود: هوادار خاطی سپاهان اول به خانواده اش توهین کرده  و این از شان و شخصیتش است. البته ما نباید به این حاشیه‌ها دامن بزنیم و زرنگ باشیم و تیم را نباید به حاشیه ببریم و ۵ بازی مهم داریم و هدفمان قهرمانی است و با دیدن این افراد و تیم‌ها باید قدرت خود را دوچندان کنیم که بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس باید به مصاف تیم نساجی برود، گفت: تیم‌های پایین جدول در هفته‌های آخر برابر تیم‌های بزرگ گردن کلفت‌تر بازی می‌کنند به خاطر اینکه می‌خواهند امتیازات به دست آورند و از خطر سقوط رها شوند و بتوانند در جدول رده بندی بمانند. تیم نساجی امسال از اول فصل با مهدی رحمتی شروع کرد و نتایج خوبی نگرفت، اما هیچ چیزی از ارزش‌های رحمتی کم نمی‌کند و مربی خوب و با دانشی هست. نساجی جایگاهی دارد که می‌آید تا از پرسپولیس امتیاز بگیرد و ما باید زرنگ باشیم و بتوانیم جلوی نساجی بتوانیم بهترین بازی خود را انجام بدهیم. نساجی احتمالا روی ضد حملات برنامه دارد و ما نباید اسیر این ضدحملات شویم و بتوانیم در همان دقایق اولیه کار را به اتمام برسانیم.

آقازمانی درباره برگ برنده این بازی گفت: غیرت بازیکنان برگ برنده این بازی هست. ما باید تمرکز در بازی‌ها داشته باشم. مطمئن باشید ما می‌توانیم با همتی که بازیکنان ما داشتند و تمرکزی که روی زمین به دست آوردند بتوانند ۳ امتیاز این بازی را بگیرند. البته باید در ۵ بازی باقی مانده بهتر عمل کنیم. موقعیت‌ها را از دست ندهیم و گل‌های زیادی را بتوانیم بزنیم و ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه بازی  ال کلاسیکو ایرانی کیفیت نداشت، گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه جذابیت خودش را دارد. تیم سپاهان یکی از تیم‌های بزرگ هست که بازیکنان خوبی گرفت، اما اسیر حاشیه‌ها شد و نتوانست نتیجه لازم را بگیرد. به هر حال سپاهان تیم کمی نیست. به هر حال بازی  پرسپولیس و استقلال هم خوب از آب در نیامد و این بازی هم با بازی‌های دیگر فرقی ندارد و حساسیت بازی زیاد است و این موضوع باعث می‌شود که روی  روند بازی بازیکنان تاثیربگذارد و نتوانیم آن بازی که در نظر داریم رخ بدهد. تیم سپاهان برای گل نخوردن به زمین مسابقه آمده  و همه راه‌ها را بسته بود؛ و پرسپولیس هم نتواست از موقعیت به دست آورده استفاده کند.

او درباره اینکه شانس پرسپولیس و  سپاهان را در بازی چطور  می‌بیند، گفت: ما محکوم هستیم که به بازی‌های خودمان برسیم و ۵ بازی را ببریم و امتیاز از دست ندهیم و اینکه باعث می‌شود که استقلال در این بازی‌ها به گیر بیفتد و نتواند بازی کند و لغزش داشته باشد. ما باید به کمین بنشینیم تا امتیازات خود را جمع کنیم.

آقازمانی گفت: به نظرم تیم پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر به برتری می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!