Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کاروان ایران در یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا گفت: فارغ از جایگاه ایران، مهم این است که در یک رویداد بزرگ شرکت کرده و حرف زیادی برای گفتن داریم. ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ایتالیا، محمدرضا دهخدا در خصوص برگزاری مسابقات تیراندازی در روز نخست سی‌امین دوره یونیورسیاد اظهار داشت: روز گذشته مسابقات تیراندازی در تفنگ 10 متر بانوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح مسابقات بالاست و قهرمانان جهان و چندین نفر از تیراندازانی که سهمیه المپیک توکیو را از کسب کردند از جمله نجمه خدمتی، با هم رقابت کردند.

وی افزود: فدراسیون تیراندازی و ما تلاش کردیم و بچه‌ها هم‌ تلاش کردند، اما ورزش همین است. یک روز مدال می‌گیریم و یک روز نه. در مجموع از همکاری ورزشکاران و کادر فنی راضی هستیم و کارها خوب پیش می‌رود.

سرپرست کاروان کشورمان در سی‌امین دوره یونیورسیاد در خصوص اینکه آیا رشته تکواندو و تیراندازی با کمان در روزهای باقیمانده تا آغاز مسابقات سالن تمرین در اختیار دارند، گفت: طبیعی است که در روزهای اول ممکن است شاهد ناهماهنگی باشیم، اما برنامه‌ها توسط کادر سرپرستی چک شده و طبق آن ساعت تمرینات رزو شده است. ممکن است برای نخستین بار که راهی تمرین می‌شوند، مشکلات جزیی وجود داشته باشد. هرچه از مسابقات می‌گذرد شرایط بهتر می‌شود.

دهخدا در خصوص میزبانی مسابقات عنوان کرد: مسئولان برگزار کننده مسابقات زحمت خود را کشیدند اما ناپل یک شهر توریستی است و در این فصل مسافر زیادی دارد و این موضوع سرویس‌دهی را سخت می‌کند.

رئیس فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی در خصوص پیش بینی عملکرد کاروان ایران در این دوره گفت: در دوره گذشته در 8 رشته و در شرایط متفاوت شرکت کردیم، ولی در این دوره شرایط فرق می‌کند و تعداد ورزشکاران و رشته‌ها کاهش یافته که روی تعداد مدال‌ها تاثیر دارد. در این دوره رشته‌هایی که کشور میزبان گذاشته در آن شانس کسب مدال نداریم، اما در دوره گذشته ما ووشو را داشتیم که در آن مدال‌های خوبی گرفتیم‌. البته دنبال بهانه‌جویی نیستیم و شرایط برای همه کشورها یکسان است. پیش‌بینی ما بین جایگاه پانزدهم تا سی‌ام است. ما زحمت خود را کشیدیم و مسئولین از ما حمایت کردند. مهم این است که در یک رویداد بزرگ جهانی ایران نماینده دارد و حرف زیادی برای گفتن دارد.

اینجا؛ ایتالیا خبری از یونیورسیاد نیست/ به یک راهنما نیازمندیم!

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط یونیورسیاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یونیورسیاد یونیورسیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند