Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:24:35 GMT

۶ پروژه ملی در شهرستان نهاوند در دست اجرا است

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۹۲۶۵

۶ پروژه ملی در شهرستان نهاوند در دست اجرا است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا پیش از ظهر جمعه در بازدید از عملیات اجرایی پروژه اکتشاف معدن طلای عشوند بابیان اینکه با توجه به آغاز پروژه‌های ملی متعدد افق خوبی در انتظار نهاوند است، اظهار کرد: در حال حاضر در زمینهٔ راه‌سازی ۳ محور اصلی شهرستان نهاوند پیمانکاران با تمام توان در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایمن‌سازی و تعریض راه‌های دسترسی به سراب فارسبان، گیان و چندین روستای دیگر به طول ۷۶ کیلومتر، گفت: نهاوند در زمینه‌های خدماتی، رفاهی و اجتماعی به یک کارگاه عمرانی و سازندگی تبدیل‌شده است.

وی با تأکید بر لزوم همدلی هرچه بیشتر مسئولین استان افزود: امیدواریم این همدلی و همراهی مسئولین موجب رونق اقتصادی شود تا تأثیر آن در زندگی مردم احساس شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی استان همدان با حضور مسئولین و نمایندگان استان، گفت: جایگاه نهاوند در زمینه اعتبارات استانی خوب است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آنچه نهاوند را به جایگاه واقعی خود در بحث توسعه و تحول خواهند رساند تعریف پروژه با اعتبارات ملی است، گفت: طی سه سال گذشته ۶ پروژه ملی با اعتبارات دولتی و چندین طرح اشتغال‌زا در نهاوند با مشارکت بخش خصوصی تعریف‌شده است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت معدن عشوند گفت: مطالعه معدن طلای عشوند بعد از یک سال و نیم انجام و عملیات حفاری آن از چندین ماه پیش در حال انجام است.

بهرام نیا با اشاره به اینکه معدن طلای عشوند نهاوند تنها معدن طلای استان همدان است، گفت: نتیجه‌گیری این مهم در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم برابر برنامه زمان‌بندی تعریف‌شده هرچه سریع‌تر شاهد استخراج از این معدن باشیم.

کد خبر 4658084

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند مجلس شورای اسلامی معدن طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید جوانی؛ شهردار منطقه ۳ تهران درباره سه طبقه کردن میدان ونک اظهار کرد: طرح طبقه زیرین میدان ونک، تونلی است که توسط حوزه معاونت فنی و عمران طراحی شده و مطالعات آن انجام شده است. تونلی که از بزرگراه حقانی (زیر چهارراه جهان کودک، زیر میدان ونک) به سمت ملاصدرا وصل می‌شود.

وی افزود: با توجه به مترو، یک طبقه هم زیر مترو طراحی شده است. این موضوع در حال مطالعات است. کارهای مطالعاتی قرار است که امسال انجام شود و بعد از مطالعه، در صورتی که جوابگو باشد وارد فاز اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۳ در پاسخ به این پرسش که آیا این مطالعات به شورا ارائه شده است؟ گفت: هنوز مطالعات نهایی نشده است. جلسه‌ای را با مشاور طرح و مشاور مترو داشتیم. طرحی را مبنی بر دو طبقه کردن تونل مترو آوردند که یک طبقه مترو و یک طبقه سواره باشد.

جوانی با اشاره به اینکه این موضوع قبلاً سابقه مطالعه در معاونت فنی و عمران داشته است، ادامه داد: زیرگذر جهان کودک و میدان ونک به سمت ملاصدرا و اتوبان شهید چمران قبلاً طراحی شده و اسناد مطالعاتی در معاونت عمران موجود است.

وی افزود: پروژه بسیار بزرگ است و اگر بنا باشد حجم اولیه آن اجرا شود از چهارراه جهان کودک به سمت بزرگراه چمران بیش از دو کیلومتر و از تونل توحید بزرگ‌تر است، کار بزرگی است و نیازمند مطالعات جدی است.

جوانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر این طرح تأیید شود در این دوره از مدیریت شهری اجرا می‌شود یا خیر گفت: اگر امسال مطالعات و زیرساخت‌ها انجام شود در سال آینده ممکن است به کلنگ‌زنی برسد. اما در فاز اجرا به صورت جدی، ممکن نیست. ما از معاونت فنی و عمران خواهش کردیم به علت اهمیت موضوع ترافیک چهار راه جهان کودک و میدان ونک و خیابان حضرت ولی‌عصر (عج) این پروژه را در اولویت قرار دهند که زیرگذر میدان ونک هم در برنامه مطالعاتی انجام شود که در آنجا هم زیرگذر و تونل مترو را داریم.

کد خبر 6096969

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغال سنگ در دستگاه نقاله
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف