Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه رفسنجان گفت: ۲۰ درصد از تصمیمات و تحریم های ترامپ در مسایل اقتصادی ما تاثیر گذار بوده و۸۰ درصد ترامپ های داخلی، گرفتاری ها را برای مردم ایران به وجود آورند و باید شناسایی و برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، حجت الاسلام عباس رمضانی پور، امروز(۱۴ تیر)در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان با توصیه و دعوت همگان به رعایت تقوای الهی به مسایل حجاب و امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و بیان کرد: امروز بحث بی حجابی در حال رواج است و برخی از خانم ها سگ به دست در پارک ها و خیابان ها راه می روند وضع بدی درست شده است ما از کنار این چنین مسایلی راحت می گذریم ؛  " در زمان حضرت شعیب خدا ندا داد که 100 هزار نفر از امت تو را می خواهم عذاب بدهم و آن حضرت گفتند 40 هزار نفر مومن و 60 هزار نفر گنهکار در امت من هستند چطور همه را عذاب می دهید خدا فرمود کسانی که گناهی ندارند از کنار گناه می گذرند و عکس العملی ندارند"  لذا یکی از روحانیون اگر می خواهد با دوچرخه سواری خانم ها مقابله کنند چرا برخی حمایت نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

وی دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه را تبریک گفت و همچنین روز مالیات را یاداور شد و گفت: یکی از واجبات نظام ما اجرای قوانین است و کسانی که باید مالیات بگیرند از کسانی که واقعا دارنده هستند بگیرند ولی از کسبه و اصناف که با گرفتاری های عدیده مواجه هستند، مالیات علی الراس را برای آنها ننویسید این خزانه باید پول پاک و حلال در آن برود، پول ناحق از کسی گرفته نشود و به خزانه برود.

 

 

 

رمضانی پور  بیان کرد: امام راحل می فرمایند: به یقین آمریکایی ها مرزی جز عدول از همه هویت ها و ارزش های معنوی و الهی ما نمی شناسند آنها می خواهند ما از همه این ها دست بکشیم و به آنها توجه کنیم  اگر می گویند گفتگو این گفتگو را سلاح و چماقی علیه ما می دانند اگر بحث حقوق بشر را مطرح می کنند ابزاری علیه بشریت است اگرحمایتی برای کشورها دارند ابزاری برای تحقیر است؛ ترامپ ایده ای دارد که اول به افراد توهین می کند بعد با آنها ملاقات و رابطه می گیرد و به هم پیاله های خود اول توهین می کند و بعد به سراغشان می رود، عربستان سعودی که گاوی شیرده است ترامپ ابتدا مسایل توهین امیز را نصیبشان می کند بعد با آنها ملاقات می کند اگر برخی در غفلت هستند بیدار شوند و بدانند که مسئولان آمریکایی این چنین تفکر و عملکردی دارند لذا امام می فرماید مقاومت در سخت ترین شرایط پیروزی آفرین است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: رهبری می فرماید مشکل آمریکا با نفس جمهوری اسلامی است با دولت، مجلس، یا با نهاد نظامی و ...  مشکلی ندارد با اصل نظام مشکل دارد ولی نمی تواند به آرمان ها و ارزش های اسلامی ضربه ای وارد کند.

 

 

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اولین اعزام کاروان حج از رفسنجان عصر امروز گفت: ما 955 شهید قبل انقلاب، دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم در رفسنجان و انار داریم و امسال 970 نفر زائر حج در قالب 6 کاروان از رفسنجان و انار به حج اعزام می شوند و تصمیم گرفتند برای هریک از شهدا یک عمره مفرده انجام دهند.

 

 

وی با اشاره به توصیه های رهبر انقلاب اسلامی به حج گزاران افزود: ابعاد سیاسی حج مطابق با خواسته های اسلام است و تکلیف دینی و عبادت است همچنین رهبری در جمع قضات دستگاه قضایی  فرمودند انتخابات در سال 98 اولین انتخابات در گام دوم محسوب می شود این مجلس را در تراز گام دوم تشکیل دهیم یعنی مجلسی در گام دوم انقلاب نیاز دارد و فرمودند این مجلس می تواند در ریاست جمهوری سال 1400 را تاثیر گذار باشد در انتخاب، دولتی انقلابی و کارآمد و توانمند برای نظام به وجود آید.

 

 

رمضانی پور افزود: پیامی از سوی رئیس جمهور کشورمان به اروپایی ها ارسال شده  که در آن جدیت را می بینیم امیدواریم که 16 تیر ماه این جدیت را ملت ایران ببینند و اقدامات و تصمیمات خوب از سوی دست اندرکاران و دستگاه دیپلماسی ببینیم؛ بیش از 6 سال مملکت مان معطل بوده برای غربی ها، هیچ چیز از آن حاصل نشد غیر از این نکته که اروپایی ها و غربی ها و آمریکایی ها قابل اعتماد  نیستند.

 

 

وی اظهار داشت: ملت صبور را درک کنید صبر و مقاومت ملت به خاطر دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی،  ولایت، رهبری و خون شهدا است نه به خاطر دولتمردان! چون دولتمردان در امر اقتصاد و معیشت جامعه کوتاهی کردند و مسئولان می گویند 20 درصد از تصمیمات و تحریم های ترامپ در مسایل اقتصادی ما تاثیر گذار بوده و80 درصد ترامپ های داخلی گرفتاری ها را برای مردم به وجود آورند و باید شناسایی و برخورد شود.

 

 

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: بانک ها به وظیفه قانونی خود عمل نمی کنند و وام ها را امهال نمی کنند، بانک ها حرف گوش نمی کنند این چه مجلسی است که مهار دولت را نمی کشد چرا رییس جهور را استیضاح نمی کند؟ چرا حقوق 98 که باید اضافه شود نمی شود؟ چرا مجلس باید جلسه خصوصی بگیرد؟ علنی مجلس را بگیرد تا عموم از مصوبات مجلس باخبر شوند.

 

امام جمعه رفسنجان گفت: اروپایی ها کانال مالی را راه انداختند آیا واقعا می خواهند تحقیر ملت یعنی نفت در برابر غذا را راه بیندازند؟ امید که مسئولان هوشمندانه عمل کنند.

 

 

وی افزود: نشست منامه در بحرین که برخی خائنان در آنجا حضور یافتند شکست آمریکا را دیدیم و نتوانستند معامله قرن را اجرایی کنند و کاملا مشهود است همچنین در گروه اقتصادی 20 نیز آمریکا علیه ما اقدام می کرد که کشورها او را حمایت نکردند.

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان نماز جمعه اوقات فراغت خطبه های نماز جمعه حج خطبه نماز جمعه مراسم اختتامیه تحریم ها مشکلات اقتصادی اقتصادی تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره شفاف شدن شهریه‌های مدارس غیردولتی گفت: در طرح اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی که انجام شده یکی از بحث‌ها قانونمندی در پرداخت شهریه، حقوق حق‌التدریس‌ها، زمان آموزش، عنوان و مجوز مدارس و کیفیت مدارس است که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: موارد مذکور هم مورد مطالبه معلمان حق‌التدریس غیرانتفاعی و هم صاحبان مدارس بود و طوری قانون را تصویب کردیم که منافع هر دو طرف تامین شود و حقوق کسی ضایع نشود.

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: به نظر می‌رسد با اصلاح قانون تاسیس مدارس غیرانتفاعی مباحث مربوط به شهریه، کیفیت مدارس و نوع مدارس هم اصلاح شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: با ابلاغ قانون جدید و نظارت جدی بر اجرای قانون، شهریه‌های مدارس غیردولتی سامان‌دهی می‌شود، چون الان با نقص‌هایی که در قانون قبلی وجود دارد، مواجهیم و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام فلاحی اظهار کرد: در قانون جدید بحث کسانی که می‌خواهند مجوز بگیرند دیده شده حتی به تعارض منافع به صورت جدی پرداخته شده است. 

وی درباره تعارض منافع گفت: منظور از تعارض منافع این است که شاید کسانی که ممکن است جایگاهی داشته باشند بخواهند مجوز بگیردند لذا یک محدودیت‌هایی برای آنها وجود دارد و اگر خودشان در آموزش و پروش و جا‌های دیگر سمت داشته باشند این‌ها در گرفتن مجوز‌ها محدود می‌شوند البته این مورد مربوط به مجوز‌های جدید می‌شود، چون قانون عطف به‌ماسبق نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • فیلم | لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام در رفسنجان