Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:19:48 GMT

پلمب بازارچه صنایع دستی ایلام وباقی قضایا

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۹۹۲۲

به گزارش ایرنا، بازارچه صنایع‌دستی ایلام شب چهارشنبه و روز پنج شنبه به خاطر آنچه عدم پرداخته جریمه ماده ۱۰۰ عنوان شده، پلمپ شدتا روز بدی برای علاقه مندان دست افرینه های هنری درایلام رقم زده شود.

توضیح بیشتر انکه، پرده پلمب بعد از ناتوانی در پرداخت کمتر سه میلیون تومان جریمه مورد طرح توسط شهرداری روز پنج شنبه بر سر در ساختمان بازارچه صنایع‌دستی ایلام نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ایلام در این خصوص به خبرنگاران گفت: بازارچه صنایع دستی ایلام به علت عدم پرداخته جریمه ماده ۱۰۰ و طبق بند ۲۰ و ۲۲ شهرداری پلمپ شده است.

طالب صادقیان با تاکید بر ارزش صنایع دستی ابراز امیدواری کرد: با پرداخت طلب شهرداری مشکل صنعتگران شاغل در این بازارچه حل شود.

بیش از ۱۰۰ نفر در رشته هایی از جمله گلیم بافی، معرق کاری، جاجیم بافی، کارهای سفالی و چوبی و همچنین گیوه بافی در این بازارچه فعالیت دارند.

بنا به اظهار امروز جمعه مسئولان میراث فرهنگی این پلمب بعد از رایزنی و مسئولان استانداری بعد از چند ساعت رفع شده است.

**رایزنی برای حل ۲میلیون ۶۰۰ هنزار تومان جریمه بازارچه اموزش و عرضه صنایع دستی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام نیز با بیان اینکه چهارشنبه شب این بازارچه پلمپ شد گفت: با رایزنی‌هایی که با شهرداری و استانداری انجام شد پس از ۸ ساعت رفع پلمپ انجام شد.

عبدالمالک شنبه زاده در گفت وگویی خبری با بیان اینکه این بازارچه‌ها مراکز آموزشی هستند نه تجاری و بیش از ۱۰۰ نفر کارآموز در این مراکز اموزش می یابند گفت: دریک ماه گذشته برای حل موضوع رایزنی و نشست اداری برگزار شده است.

وی یاد اوری کرد: ماه گذشته اخطاری از طرف شهرداری مبنی بر پرداخت ۳ میلیون تومان جریمه ماده ۱۰۰ به اداره میراث فرهنگی داده شد.

وی با بیان اینکه رایزنی‌هایی با شهردار ایلام در این باره انجام شد، افزود: پس از اعتراض به این جریمه بنا بود جلسه‌ای با حضور شهردار در این مورد تشکیل شود که محقق نشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام با اشاره به اینکه مدتی بعد با تخفیف ۴میلیون‌ریالی از طرف شهرداری مبلغ جریمه به مبلغ ۲۶ میلیون‌ریال کاهش یافت و جریمه ماده ۱۰۰ مجدد به میراث فرهنگی تحویل داده شد اظهار کرد: کمیته کارشناسی ذیل اقتصاد مقاومتی در این باره تشکیل شد و قرار بربازدید از این بازارچه بود که.؟

۶۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازارچه اجتماعی ایلام صنایع دستی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: این اداره‌کل در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) حضور فعال خواهد داشت.
علیرضا جیلان تأکید کرد: افزون‌بر دو هزار و ۵۰۰ میهمان خارجی شامل سفیران و سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: این اداره‌کل امسال برای دومین سال متوالی در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) شرکت می‌کند.
جیلان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور (اکسپو) از روز شنبه هشتم اردی‌بهشت‌ماه جاری کار خود را آغاز می‌کند.
وی یادآور شد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در غرفه ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

دیگر خبرها

  • میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود
  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز