Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رئیس جمعیت هلال احمر چالوس گفت که زنی هنگام گرفتن عکس سلفی به داخل رودخانه چالوس در منطقه لارک سقوط کرد و جان باخت.

امیرحسین عسگر زاده گفت: این اتفاق غروب پنجشنبه و هنگامی رخ داد که زن ۴۰ ساله مسافر برای گرفتن عکس سلفی به کنار رودخانه چالوس در منطقه لارک رفت و به علت جلوتر رفتن از حریم رودخانه زیر پایش خالی شد و به درون رودخانه سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرد ۲۱ ساله‌ای با مشاهده این صحنه برای نجات این زن وارد رودخانه شد که او هم گرفتار امواج خروشان رودخانه شد و در نهایت خود را به تنه درخت در وسط رودخانه چسباند و از مرگ نجات یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس گفت: بلافاصله بعد از گزارش این حادثه، ۲ تیم شامل هشت نفر از پایگاه هلال احمر منطقه لارک و شهر چالوس به منطقه اعزام و امدادگران موفق می‌شوند با اجرای عملیات نجات این مرد جوان را سالم از رودخانه بیرون بیاورند.

وی افزود: در عملیات جست و جو برای یافتن زن ۴۰ ساله جسد این فرد ۸۰۰ متر پایین‌تر از محل حادثه پیدا و تحویل پزشک قانونی شهرستان شد.

عسگر زاده از اهالی و گردشگران خواست با توجه به بارندگی و طغیان رودخانه‌ها از نزدیک شدن به رودخانه‌های به ویژه در هنگام گرفتن عکس از دیگران و سلفی خودداری کنند.

رودخانه حفاظت شده چالوس در غرب مازندران از دامنهٔ شمالی ارتفاعات کندوان و طالقان سرچشمه می‌گیرد و پس از طی حدود ۷۲ کیلومتر در کنار چالوس به دریای خزر می‌ریزد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمعیت هلال احمر مرگ جمعیت هلال احمر هلال احمر پزشک دریای خزر جمعیت هلال احمر دریای خزر رئیس جمعیت هلال احمر عکاسی هلال احمر سلفی چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ببینید | سلفی هنگام سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه