Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به حضور 2 کشتی گیر کشورمان در فینال و یک کشتی گیر در دیدار رده بندی مسابقات روز دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا، ایران قهرمان زودهنگام رقابت‌ها لقب گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از فارس، رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز با برگزاری مسابقات 3 وزن دوم (پایانی) پیگیری شد که در وزن 65 کیلوگرم حجت رضایی و در 71 کیلوگرم رضا ساکی راهی دیدار فینال شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 80 کیلوگرم نیز مسعود کاووسی به دیدار رده بندی راه یافته است.

با توجه به اینکه در روز نخست این مسابقات امیررضا ده بزرگی در وزن 48 کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن 51 کیلوگرم و سعید کریمی زاده در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، دانیال سهرابی در وزن 60 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و شاهرخ میکائیلی زاده در وزن 110 کیلوگرم نیز صاحب مدال برنز شده بود، قهرمانی تیم ملی کشورمان که رقابت نزدیکی با میزبان برای کسب این عنوان داشت، پیش از پایان مسابقات این 3 وزن مسجل و قطعی شد.

در روز اول مهدی احدی زناب و فرید سیرتی مقدم نمایندگان اوزان 45 و 55 کیلوگرم کشورمان نیز با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت ها کنار رفتند.

تیم ایران در حالی عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کرد که رقابت نزدیکی را با تیم میزبان دارد و نتایج کشتی گیران کشورمان در صبح امروز برای کسب این مقام حائز اهمیت بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی

به گزارش قدس آنلاین رقابت‌های کشتی گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت در سطح جهانی در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

علیرضا سرلک تنها نماینده کشورمان در این مسابقات است که برای کسب سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مصاف حریفان خود می‌رود.

نتایج قرعه نماینده کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف پیرودو از ایتالیا می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با روبرتی دینگاشویلی از گرجستان کشتی می‌گیرد.

اسپنسر لی نماینده آمریکا در گروه سرلک حضور دارد و تا مرحله نیمه نهایی با نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد.

در این مسابقات ۲ نفر راه یافته به دیدار فینال و نفر برتر بین نفرات سوم مشترک مجموعا ۳ نفر سهمیه المپیک را بدست می‌آورند.

تیم ملی کشتی آزاد ۵ سهمیه در اوزان ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد