Web Analytics Made Easy - Statcounter

پای امیر قطر به میان کشیده شده است و حتی اولین مذاکرات هم انجام شده است.

طرفداری- ادعای اشخاص آگاه به مذاکرات میان موسسه سرمایه گذاری دولت قطر و الیوت، همچنان با تمام قوا ادامه دارد.

به گزارش آژانس خبری Adnkronos، که بیشتر به روابط خوبش با رسانه های دنیای عرب شهرت دارد و حتی با آژانس خبری ایرنا در سال 2014 هم توافق همکاری امضا کرده، ادعا دارد دیروز عصر اولین ملاقات میان سران الیوت و یک شخص بلندمرتبه از دولت قطر شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شخص که به نمایندگی از صندوق سرمایه گذاری دولت قطر در جلسه حاضر بود، ادعا می شود بیشتر از ناصر الخلیفی، به امیر قطر یعنی حمد بن خلیفه آل ثانی نزدیک است. 

قطری ها در منطقه لمباردی شهر میلان، سرمایه گذاری های بسیاری انجام داده اند، مایل هستند در میلان سرمایه گذاری کنند. گفته می شود علاقه امیر قطر نسبت به خرید میلان بسیار شدید است. آن ها پیش‌تر قصد داشتند در باشگاه رم سرمایه گذاری کنند اما این علاقه ناگهان ناپدید شد و حالا میلان اصلی ترین هدفشان است. پیش از این گفته می شد متئو رنزی، سیاست مدار ایتالیایی، در علاقه قطری ها برای خرید باشگاه رم دخالت کرده بود اما اکنون هیچ عامل مخربی در راه خرید میلان وجود ندارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: براساس الگوهای امروز همچنان ناپایداری‌ها به تناوب تا روز شنبه در سطح استان پیش بینی می‌شود

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: براساس الگوهای امروز همچنان ناپایداری‌ها به تناوب تا روز شنبه در سطح استان پیش بینی می‌شود و شدت بارش‌ها برای بعدازظهر و شامگاه جمعه خواهد بود، بیشتر بارش‌ها برای مناطق غرب استان، غرب کوهرنگ، اردل و بخش‌هایی از لردگان و کیار انتظار می‌رود.

وی افزود: آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها طی این مدت دور از انتظار نیست، همچنین هشدار سطح نارنجی هواشناسی تا اواخر وقت جمعه برقرار است و توصیه می‌شود که مردم استان با توجه به تعطیلی‌های پیش رو، همچنان شرایط ایمنی را رعایت و از استقرار و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: از شدت ناپایداری‌ها طی روز شنبه کاسته خواهد شد اما همچنان به خصوص برای نوار غربی استان، بخش‌هایی از کوهرنگ، فارسان و لردگان و کیار بارش‌ها را به‌صورت رگباری و همراه با رعدوبرق انتظار داریم.

نوروزی ادامه داد: برای دو روز جمعه و شنبه هم وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در غالب مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وی گفت: نوسان قابل ملاحظه‌ی دما در طی روزهای آینده پیش بینی نمی‌شود اما برای صبح روز یکشنبه کاهش نسبی دمای هوا انتظار می‌رود.

کد خبر 750129

دیگر خبرها

  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا