Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیتزا سبب ایجاد سده‌های کبدی و یبوست می شود. تاریخ انتشار: 19:47 - 14 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۰۷۴۸

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، یکی از غذا‌های فست‌فودی که طی سالیان اخیر، مردم کشورمان علاقه زیادی به آن پیدا کرده و طرفداران پروپا قرصی دارد، "پیتزا" است که خاستگاه اصلی آن کشور ایتالیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در حال حاضر در اغذیه‌فروشی‌های مختلف سطح شهر‌ها که به‌وفور اقدام به پخت و فروش پیتزا می‌کنند، برای کاهش هزینه تمام‌شده آن، از نامرغوب‌ترین و گاهی ناسالم‌ترین مواد در تهیه پیتزا می‌کنند و گاهی شاهد عرضه پیتزا‌هایی با قیمت‌های بسیار نازل در سطح شهر هستیم که این امر به‌شدت می‌تواند سلامت مصرف‌کنندگان آن را تهدید کند!

اما حتی اگر در تهیه پیتزا از مواد خوب و باکیفیت نیز استفاده شده باشد، به‌دلیل اینکه یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده پیتزا، پنیر پیتزا است، این غذا نمی‌تواند یک وعده غذایی سالم محسوب شود! اما چرا؟

به‌دلیل اینکه "پنیر پیتزا" در مجاورت حرارت، تولید نوعی ماده سمی می‌کند که مصرف آن برای سلامت انسان و سیستم گوارش ما بسیار مضر است و تکرار مصرف آن در بلندمدت می‌تواند باعث ابتلا به بیماری‌ها و عوارض مختلف شود.

پنیر و خمیر پیتزا سبب ایجاد "سده‌های کبدی، یبوست، افزایش سودا و کبد سوداوی" می‌شود.

 

منبع: تسنیم

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بیماری کبدی یبوست سودا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید

ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی از امشب، ۱۱ اردیبهشت‌ماه به این استان خبر داد و گفت: این سامانه تا روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در استان فعالیت خواهد داشت.

مسعود حقیقت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت: به دلیل شدت بارش‌هایی که این سامانه خواهد داشت هشدار نارنجی هواشناسی به ویژه برای مناطق جنوبی استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه به دو شاخه تقسیم می‌شود، یک قسمت غرب و مرکز استان و بخش دیگر جنوب استان افزود: سامانه مذکور امشب بیشتر به سمت غرب و مرکز استان حرکت می‌کند و فردا، ۱۲ اردیبهشت‌ماه کل استان را دربرخواهد گرفت.

حقیقت تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود شدت بارش‌های این سامانه در مناطق جنوبی استان شدیدتر باشد اما در شمال غرب و شرق خیلی بارش خطرناکی ندارد.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه هشدار سطح نارنجی را برای روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در استان صادر کردیم، افزود: این سامانه همراه با رگبار، رعد و برق و صاعقه خواهد بود و قطعاً آبگرفتگی معابر به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان را خواهیم داشت.

وی در خصوص شیراز نیز گفت: انتظار می‌رود اواخر امشب بارش رگباری و فردا و پس فردا هم بارش به شکل رگباری و نقطه‌ای در شهرستان شیراز صورت گیرد.

حقیقت درباره دمای هوا نیز گفت: این سامانه موجب کاهش ۴ الی ۵ درجه دما خواهد شد اما خیلی برای بخش کشاورزی خطری ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • این مواد غذایی سرشار از ویتامین C هستند
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • مراقب این قارچ‌ها باشید!
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید