Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@13:11:26 GMT

ریوالدو به آرژانتین حق داد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۰۶۹۶

ریوالدو به آرژانتین حق داد

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال برزیل به آرژانتین حق داد که نسبت به قضاوت جنجالی داور در سوپرکلاسیکو اعتراض داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، هنوز جنجال در رابطه با قضاوت بحث برانگیز سامبروانو در دیدار برزیل و آرژانتین وجود دارد. داور اکوادوری در دیداری که سلسائو با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد دو پنالتی آشکار را به نفع آلبی سلسته نگرفت و در نهایت برزیل میزبان به فینال کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین اظهار نظر مربوط به ریوالدو، ستاره سابق تیم ملی برزیل بود. مدافع پیشین سلسائو گفت: آرژانتین برای اعتراض به نحوه داوری دلیل دارد. برزیل اکنون تیم بهتری نسبت به آرژانتین دارد و مطمئنا تیم تیته بدون این اشتباه ها پیروز می شد. با این حال دو پنالتی به نفع آرژانتین گرفته نشد و VAR این دو صحنه ها را بازبینی نکرد.

ریوالدو در ادامه اظهار کرد: از مدت ها پیش گفته بودم که به VAR اعتقادی ندارم. فوتبال را با وقفه های زیاد بررسی می کند. این موضوع تنها به نفع داوران است و مسئولیت داوران را کمتر می کند. همه سنگینی بازی روی VAR می افتد.

برنده توپ طلای سال ۱۹۹۹ افزود: اگر در اروپا چنین اتفاق هایی رخ می دهد عادی است که در آمریکای جنوبی هم دیده شود.

مدافع سابق بارسلونا در ادامه به لیونل مسی اشاره کرد و گفت: در گذشته آرژانتین تیم فوق العاده ای داشت که بازیکنان خیلی خوبی در آن حضور داشتند. به همین خاطر اکنون تیم ها می دانند با کنترل مسی می توانند نتیجه مورد نظر را کسب کنند. اگر مسی در یک نسل دیگر حضور داشت تاکنون یک جام را با تیم ملی فتح کرده بود.

برزیل در فینال کوپا بامداد دوشنبه به مصاف پرو خواهد رفت. سلسائو در مرحله گروهی این تیم را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داده بود. ریوالدو در این رابطه اظهار کرد: بازی فینال خیلی سخت تر از دیدار مرحله گروهی خواهد بود‌. بازی دوشنبه دیدار متفاوتی خواهد بود و اگر برزیل بدون نیمار قهرمان شود قدرت این تیم را نشان خواهد داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ریوالدو آرژانتین بارسلونا مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست