Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴ آمریکا خواستار برگزاری نشست ویژه شورای حکام آژانس درباره ایران شد «جکی ولکات»، نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی امروز جمعه خواستار برگزاری نشست ویژه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای بحث درباره برنامه هسته‌ای ایران شدند.

دفتر نمایندگی آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در بیانیه‌ای که روی وب‌سایت این سازمان قرار گرفته آورده است: «امروز، "جکی ولکات" سفیر آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین، وفق قواعد و رویه‌های شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار برگزاری نشست ویژه این شورا برای بحث درباره جدیدترین گزارش مدیر کل آژانس درباره برنامه هسته‌ای حکومت ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ولکات ادعا کرده دولت آمریکا «قویاً» از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و فعالیت‌های راستی‌آزمایی این نهاد بین‌المللی در ایران حمایت می‌کند.

در این بیانیه تصریح شده ولکات قبلاً به شورای حکام اظهار داشته گزارش واقع‌بینانه و جامع مدیر کل آژانس در خصوص فعالیت‌های ایران-و هر گونه تغییر در این فعالیت‌ها- برای استفاده شورا از اختیارات خود جهت ارائه ارزیابی دقیق از اجرای تعهدات پادمانی و هسته‌ای توسط ایران ضروری است.

دفتر نمایندگی آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در پایان این بیانیه آورده است: «جامعه بین‌المللی بایستی رژیم ایران را پاسخگو کند.»

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ۱۵ گزارش از زمان اجرایی شدن توافق هسته‌ای برجام پایبندی ایران به تمامی تعهداتش ذیل این توافق را تأیید کرده است.

دولت آمریکا اردیبهشت‌ماه سال گذشته با نقض یکجانبه تعهدات خود ذیل برجام از این توافق که به تأیید شورای امنیت سازمان ملل متحد رسیده بود خارج شد

منبع: فارس خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 برنامه هسته ای ایران برجام دولت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد

حسین ابراهیم طاها، دبیر کل سازمان همکاری اسلامی می‌گوید که این سازمان به «تعامل خود در چارچوب رویکرد بشردوستانه و گفت‌وگوی سازنده» با طالبان ادامه می‌دهد.

طاها این اظهارات را در پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا مطرح کرده است.

وی در این نشست از کشورهای عضو این سازمان نیز خواست تا از تلاش‌های بشردوستانه‌ برای افغانستان حمایت کنند.

سرمنشی سازمان همکاری‌های اسلامی گفت این سازمان به تلاش‌‌های خود برای کمک بشردوستانه و گفتگو با مقام‌های حاکم در افغانستان ادامه می‌دهد.

حسین ابراهیم طه در اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا از کشورهای عضو این سازمان خواست که از طریق صندوق امانت افغانستان تحت نظارت و مدیریت بانک توسعه اسلامی، سخاوتمندانه به این کشور کمک کنند.

این درحالیست که هیأتی از طالبان به ریاست عبدالقهار بلخی، سخنگوی وزارت خارجه این گروه نیز در این نشست شرکت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: همکاری ایران و آژانس تحت تاثیر آمریکا قرار نگیرد
  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • سفر گروسی به اصفهان مهر تاییدی بر حمایت آژانس اتمی از مجموعه‌های علمی ایران است
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • از اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای در اصفهان چه می دانیم؟/ رافائل گروسی؛ مهمان ویژه ایران در «نصف جهان»