Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از ترید آندره ایگودالا از گلدن استیت واریرز به ممفیس گریزلیز، حال این تیم نیز به فکر ترید او می باشد.

طرفداری- ممفیس گریزلیز حاضر به بای اوت کردن آندره ایگودالا نیست و به دنبال تیم های مختلفی برای ترید Finals MVP اسبق لیگ است.

به گزارش ESPN، هیوستن راکتس و دالاس موریکس میان تیم هایی هستند که مشتاق به گرفتن ایگودالا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلدن استیت واریرز، آندره ایگودالا که به قرارداد 17.2 میلیون دلاری فصل آخرش رسیده بود را به همراه پیک راند اول درفت 2024 به ممفیس گریزلیز ترید کرد تا جا برای ترید سه تیمه و درنهایت جذب گارد آل استاری، دی انجلو راسل، باز شود.

آندره ایگودالا 35 ساله یکی از مهم ترین مهره های گلدن استیت واریرز در سه قهرمانی این تیم و رسیدن به 5 فینال متوالی بود. او به عنوان یکی از بهترین مدافعان لیگ شناخته می شود و در پاس دادن و دریبل زنی نیز مهارت دارد. او در فصل عادی گذشته، به عنوان یار ششم واریرز، میانگین 5.7 امتیاز، 3.7 ریباند و 3.2 اسیست در هر بازی را به ثبت رساند. این ارقام به 9.8 امتیاز، 4.3 ریباند و 4 اسیست در هر بازی در پلی آف رسید، جایی که او بیشتر بازی ها را از ابتدا شروع کرد.

ممفیس گریزلیز از پیک درفتی که در ترید مایک کانلی به یوتاه جز بدست آورده بود استفاده کرد تا آندره ایگودالا را به خدمت بگیرد. گریزلیز تحت نظر نایب رئیس جدیدیش، زک کلیمن، در این تابستان، جوانان و پیک های درفت متعددی را به خدمت گرفته است. با توجه به ارزش آندره ایگودالا، گریزلیز امیدوار است تا از این طریق نیز بتواند بازیکنان جوانی بدست آورد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که در آمار بازی‌های رو در رو عملکرد قابل توجهی مقابل این تیم دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سپاهان و استقلال خوزستان تاکنون ۱۳ بار در لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفته‌اند که هشت بار سپاهان پیروز شده است و در سوی مقابل استقلال خوزستان تنها یک بار موفق به شکست سپاهان شده است، ضمن اینکه چهار تقابل دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۱۳ تقابل لیگ برتری دو تیم ۳۹ گل به ثمر رسیده است که ۲۶ گل سهم سپاهان و ۱۳ گل سهم استقلال خوزستان بوده است.

بهترین پیروزی سپاهان برابر استقلال خوزستان پیروزی سه بر یک بوده است که یک بار در اصفهان و دو بار در اهواز رقم خورده است.

آمار رویارویی‌های استقلال خوزستان و سپاهان

کد خبر 751057

دیگر خبرها

  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • صدرنشینی جوکوویچ و صعود روبلف به رده ششم رنکینگ ATP
  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • طالبان به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ترکیه
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • چگونه حساب لینکدین خود را برای همیشه حذف کنیم؟
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای